خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران:

افزایش بودجه فرهنگی در دولت تدبیر و امید

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۵۵۰

معاون سیاسی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه توزیع کتاب توزیع و تولید سرمایه است ، افزود: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید ، بودجه فرهنگی در حوزه ارشاد چهار برابر افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا، علیرضا یونسی در بازدید از سیزدهمین نمایشگاه کتاب مازندران در جمع خبرنگاران ،با تبریک سالروز پیروزی انقلاب ،اظهار داشت: دولت  تدبیر و امید در حوزه فرهنگ و گسترش علم و فضیلت  به خوبی ورود پیدا کرده است و بودجه های خوبی را به این امر اختصاص داده است.

وی افزود: کیفیت کتاب های ارائه شده در این نمایشگاه نسبت به سالهای گذشته مطلوب تر بوده است و اینکه فضای فیزیکی به دلیل وسعت و امکانات مطلوب سرمایشی و گرمایشی نسبت به نمایشگاه های گذشته بهتر بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با اشاره به فضای نمایشگاه امسال ، گفت:ضرورت دارد تا نمایشگاه دائمی و متمرکز در استان برپا شود .

وی افزود: توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی نیازمند فضای فرهنگی مناسب است تا دانایی و فضیلت و افزایش آگاهی در آن نشو و نما یابد.

یونسی با اشاره به ابعد فیزیکی نمایشگاه  و تلاش دولت تدبیر و امید در جهت اعتلای فرهنگ کتابخوانی ، نمایشگاه امسال را  از لحاظ تردد و وجود پارکینگ های وسیع و مناسب  و رغبت بازدید کنندگان خوب ارزیابی کرد.

وی با اعلام اینکه استانداری مازندران به لحاظ همکاری در برپایی نمایشگاه  خوب عمل کرده است ، تصریح کرد: استانداری مازندران مبلغ قابل توجه ای به این رخداد فرهنگی اختصاص داده است.

یونسی افرود: شرارت زاییده جهل است و جهل نیز موجب آسیب های اجتماعی می شود ، بنابراین هر چه دانایی در جامعه افزایش پیدا کند به همان میزان فضیلت و پاکی در جامعه ارتقاء پیدا می کند

وی با بیان اینکه هر چه از میزان برگزاری نمایشگاهها کتاب که حافظه یک ملت به شمار می رود، افزون شود،  به همان اندازه فرهنگ مطالعه تسری پیدا می کند، گفت: هیچ جامعه ای به توسعه نمی رسد مگر اینکه  ان جامعه ارزش کتاب و کتابخوانی را به خوب درک کند.

یونسی با تاکید بر اینکه توزیع کتاب توزیع و تولید سرمایه است ، افزود: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید  ، بودجه فرهنگی در حوزه ارشاد چهار برابر افزایش داشته است.

وی در ادامه با تبریک دهه فجر و 22 بهمن ، حضور در راهپیمایی 22 بهمن را امری لازم و ضروری دانست و گفت:انقلاب ما تنها انقلاب فرهنگی و تنها انقلاب پایدار و ماندگار جهان است که مردم ما به آن وفادار هستند.

یونسی ، ادامه داد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان می دهند گویی تازه بهار انقلاب آغاز شد.

وی با اشاره به ریاست جمهوری ترامپ ، گفت: حاکمان امریکا شرایط حاکم بر کشورشان را بر نمی تابند و ما به ترامپ می گوییم که شما کوچکتر از آن هستید که با ایران اینگونه برخورد کنید.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران، گفت:  با توجه به شرایط موجود ،احتمال تغییرات در فرمانداران و بخشدران با توجه وجود دارد

به گزارش ایلنا سیزدهمین نمایشگاه کتاب از تاریخ 16 تا 21 بهمن ماه به مدت 6 روز در مجتمع فرهنگی نیاوران ساری واقع در جاده ساری – قائمشهر از ساعت 13 تا20  عصر برای بازدید علاقمندان به کتاب و کتابخوانی دایر است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز