خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مؤسسه آموزشی یو سی مس مازندران :

5 هزار دانش‌آموز مازندرانی در دوره آموزشی "یو سی مس" شرکت کردند

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۳۶۱

مدیرعامل مؤسسه آموزشی یو سی مس مازندران، گفت: 5 هزار دانش‌آموزان مازندرانی در دوره آموزشی "یو سی مس" شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،غلامعلی مهدی نیا در حاشیه برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح آموزشی این رشته از 24 سال گذشته در مالزی آغاز به کار کرد و از اواخر سال 90 در ایران فعالتش آغاز شده است.

مدیرعامل موسسه آموزشی یوسی مس مازندران گفت: 5 هزار دانش‌آموزان مازندرانی در دوره آموزشی "یو سی مس" شرکت کردند.

وی با اعلام اینکه ابزار این رشته چرتکه ژاپنی است، افزود: در حال حاضر 60 کشور امسال در حال آموزش هستند.

مدیرعامل موسسه آموزشی یوسی مس مازندران با بیان اینکه مهارت آموز این رشته از بین 5 تا 13 در سطح آموزشگاهها پذیرش می‌شوند و در 10 ترم محاسبات اعداد، توان و جذر را یاد می‎گیرند، تصریح کرد: اقلام آموزشی این رشته کتاب، فلش کارت است که سه حوزه ذهن بچه‌ها را در بخش شنیداری، دیداری و تند نویسی فعال می‌کند.

وی با اعلام اینکه کلاس‌های این دوره آموزشی در حال حاضر در سطح 21 شهرستان مازندران در حال برگزاری است، گفت: دفتر این مؤسسه آموزشی در بابل است.

مهدی نیا با بیان اینکه در حال حاضر 5 هزار دانش‌آموز مازندرانی در این دوره‌های آموزشی شرکت می‎کنند، گفت: برنامه اعزام افراد برتر به مسابقات مالزی در دستور کار است و این افراد طی فرایند مسابقه‌ای انتخاب می‌شوند.

وی ادامه داد: یوسی مس نه تنها منجر به ایجاد اعتماد به نفس و تسلط در انجام محاسبات می شود ، بلکه این برنامه با ایجاد چهارچوب زیر بنایی سبب توسعه مهارت های مورد نیاز یادگیری در مدرسه و زندگی روزمره کودکان می گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز