خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان نور خبرداد:

افتتاح 36 طرح عمرانی دهه فجر در شهرستان نور

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۴۱۷

فرماندار شهرستان نور از افتتاح 36 طرح عمرانی دهه فجر با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از شهرستان نور ، هادی خنجری شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان نور برگزار شد، با تبریک سی وهشتمین بهار انقلاب اسلامی اظهار داشت: ندای آزادی خواهانه علیه ظلم و ستم دردنیا از انقلاب اسلامی ایران نشات می گیرد.

هادی خنجری با اشاره به تقویم برنامه ریزی شده در دهه فجر، گفت: 36 طرح در شهرستان نور بااعتبار بیش از 12میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: 5 طرح کلنگ زنی نیز با اعتبار بیش از 2میلیارد تومان در شهر رویان اجرایی خواهد شد .

خنجری افزود: طرح ها عمدتا در حوزه بهداشت و درمان و راه و شهرسازی قرار دارند و هدف دولت تدبیر وامید در واقع توسعه زیرساخت در بخش های گوناگون است.

نماینده عالی دولت در شهرستان نور گفت: دولت تدبیر و امید با تمام محدودیت های اعتباری از گذشته، توانست در جهت پیشبرد اهداف و سازندگی به خوبی عمل کند.

وی یادآور شد: طی سه سال گذشته در حوزه بهداشت و درمان شهرستان نور بیش از 14میلیارد تومان هزینه شده است.

خنجری اضافه کرد: تمامی دستگاه ها باید با ارائه خدمات شایسته ، تکریم اراب رجوع و تلاش همه جانبه به جامعه امید تزریق کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز