خبرگزاری کار ایران

دهه فجرامسال می گیرد؛

جمع آوری ماهواره در دستور کار بسیج کاشان قرار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۰۷۰

امسال مانوری را تحت عنوان جمع آوری ماهواره و اغناگری بهره برداران ماهواره در ایام الله دهه مبارک فجر سالجاری به صورت خاص در دستور کاربسیج کاشان قرارداده ایم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: امسال مانوری را تحت عنوان جمع آوری ماهواره و اغناگری بهره برداران ماهواره در ایام الله دهه مبارک فجر سالجاری به صورت خاص در دستور کاربسیج کاشان قرارداده ایم.

«سرهنگ پاسدار باقر فرهنگ» فرمانده ناجیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، ضمن تبریک سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به برنامه های پیش بینی شده در این ایام اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه ریزی هایی که همانند سابق از طرف ناحیه مقاومت بسیج کاشان به عمل آمده یازدهم بهمن ماه کاروان بزرگ بسیجیان کاشان به منظور تجدید میثاق با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به مرقد مطهر امام خمینی اعزام خواهند شد.

وی برگزاری نشست و گردهمایی های بصیرتی با رویکرد تبیین اهداف انقلاب اسلامی ایران و آسیب های دجال ماهواره ای را از مهمترین برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی سالجاری در این شهرستان عنوان کرد و گفت: بدین منظور امسال مانوری را تحت عنوان جمع آوری ماهواره واغناگری بهره برداران ماهواره در ایام الله دهه مبارک فجر سالجاری به صورت خاص در دستور کاربسیج کاشان قرارداده ایم.

وی با اشاره به اینکه در دهه قجر سالجاری جشن هایی را درسطح حوزه های مفاومت بسیج این شهرستان بنا به فراخور زمان پیش بینی کرده ایم: گفت: مراسمی را با حضور حلقه های تربیتی صالحین به صورت ویژه برای ۲۷ شهید انقلاب اسلامی کاشان در نقاطی که به شهادت رسیده اند نیز پیش بینی کزده ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهداء به صورت خاص با حضور بسیجیان و خانواده معظم شهدا دردارالسلام کاشان را ازدیگر برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر کاشان عنوان کرد و گفت: حضور بسیجیان و کلیه آحاد جامعه در راهپیمایی دشمن شکن و استکبار ستیز رور ۲۲ بهمن نیز از دیگر برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر کاشان می باشد.

وی برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر امسال را به دلیل حرکت زشت و وقیحانه دشمنان نظام در اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) را مهم ارزیابی کرد و گفت: به استناد آیات قرآن درنشست های بصیرتی تبیین ابعاد دین و رسالت پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد(ص) درارتباط با حرکت ددمنشانه دشمان اسلام را در دهه فجر امسال دردستور کارقرارداده ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز