خبرگزاری کار ایران

با حضور رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:

طرح های درمانی شرق مازندران افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۲۴۷

در شهرستان نکا مرکز بهداشتی و درمانی کمیشان با اعتبار 815 میلیون تومان و ساختمان اداری و بخش تالاسمی بیمارستان امام حسین (ع) با اعتباری حدود 1 میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، طرح های درمانی شرق مازندران امروز با حضور رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، علی محمد شاعری رییس کمیسیون کشاورزی مجلس و رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دیگر مدیران استانی و شهرستانی افتتاح و کلنگ زنی شد.

در شهرستان نکا  مرکز بهداشتی و درمانی کمیشان با اعتبار 815 میلیون تومان و ساختمان اداری و بخش تالاسمی بیمارستان امام حسین (ع) با اعتباری حدود 1 میلیارد تومان افتتاح شد.

در شهرستان بهشهر کلنگ پایگاه شماره 2 اورژانس 115 بهشهر و مرکز پیام شرق مازندران به زمین زده شد و بخش جدید اطفال و نوزادان بیمارستان امام خمینی (ره) افتتاح  که برای ساخت وتجهیز آن بیش از 1 میلیارد تومان هزینه شد.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهشهر در مراسم کلنگ زنی پایگاه شماره 2 اورژانس 115 در جمع خبرنگاران گفت: این پایگاه در زمین اهدایی خیر بهشهری ساخته  و ساختمان طبقه دوم مرکز پیام شرق مازندران می شود که مرکز هدایت آمبولانس های بهشهر ، نکا و گلوگاه است تا به محل حادثه اعزام شوند.
 
محمدتقی صالح طبری با اشاره به اهمیت کار اورژانس در خدمت رسانی به مردم افزود:  برای ساخت این ساختمان  250 میلیون تومان اعتبار پیش بینی شد.
 
وی ادامه داد: با تلاش ها و پیگیری ها؛ پایگاه شماره 2 اورژانس 115 و مرکز پیام شرق مازندران تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری می رسد.
 
در شهرستان گلوگاه نیزبا حضور رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی  بخش دیالیز بیمارستان ثامن الائمه با 11 میلیارد ریال اعتبار افتتاح و 2 دستگاه آمبولانس به تجهیزات درمانی این شهرستان اضافه شد.
 
در ادامه  کلینیک تخصصی طوبی با برآورد اعتبار 15 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز