خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی؛

ایستگاه مطالعه بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۱۲

با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اصفهان بیست و هفتمین ایستگاه مطالعه استان اصفهان در بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان افتتاح شد.

ایلنا: با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، امام جمعه، فرماندار، اعضای کمیته مطالعه مفید گلپایگان و اعضای شورای اسلامی شهرگوگد و گلشهر، مسئولان شهرستانی بیست و هفتمین ایستگاه مطالعه کتاب استان اصفهان در بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اصفهان در این آیین گفت: این ایستگاه نخستین ایستگاه مطالعه کتاب در شهرستان گلپایگان است و تعداد کتاب‌های اختصاص یافته به آن هشت هزار جلد کتاب است و در صورت استقبال گسترده مردم از طرح کتاب، میزان کتاب‌های اختصاص یافته به ایستگاه بیمارستان امام حسین(ع) به ۴۰ هزار جلد افزایش پیدا می‌کند.

غلامرضا یاوری، با بیان اینکه تاکنون چهار فاز از طرح ملی ایستگاه‌های مطالعه در استان اصفهان به اجرا درآمده است، تصریح کرد: فازهای اول و دوم در شهر اصفهان، فاز سوم در شهرهای اصفهان، خوانسار، خمینی‌شهر، نجف‌آباد و کاشان، فاز چهارم در شهرهای اصفهان، شاهین‌شهر، شهرضا، گلپایگان و لنجان و فاز پنجم در شهرهای اصفهان، خمینی‌شهر، کاشان و نجف‌آباد اجرا خواهد شد پس تا پایان فاز چهارم این طرح در ۹ شهرستان به اجرا درآمده است.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه مطالعه بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان ایستگاه شماره ۲۷ استان اصفهان است که افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: ایستگاه شماره ۲۸ بیمارستان شهدای لنجان خواهد بود.

*افتتاح یک هزار ایستگاه مطالعه کتاب تا پایان فاز دهم

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اصفهان د رادامه به تعداد ایستگاه‌های مطالعه کتاب در سطح کشور نیز اشاره کرد و افزود: تا پایان فاز دهم یک هزار ایستگاه در سطح کشور افتتاح می‌شود و تعداد ایستگاه‌های مطالعه تا پایان فاز چهارم به ۵۰۰ ایستگاه و تعداد کتاب‌های توزیع شده تا پایان فاز چهارم به ۸ میلیون جلد کتاب خواهد رسید.

یاوری در ادامه به تعداد ایستگاه‌های مطالعه در سطح استان نیز پرداخت و گفت: تعداد ایستگاه‌های مطالعه تا پایان فاز دهم به ۶۱ ایستگاه خواهد رسید که شش درصد کل ایستگاه‌های مطالعه کشور را به خود اختصاص خواهد داد.

وی تصریح کرد: تعداد ایستگاه‌های مطالعه در سطح استان اصفهان تا پایان فاز چهارم ۲۸ ایستگاه و تعداد کتاب‌های توزیع شده تا پایان فاز چهارم به ۷۳۰ هزار جلد افزایش خواهد یافت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اصفهان تاکید کرد: تاکنون چهار فاز از طرح ملی ایستگاه‌های مطالعه در استان اصفهان به اجرا درآمده است که در فاز نخست پنج ایستگاه، فاز دوم شش ایستگاه، در فاز سوم ۱۰ ایستگاه و در فاز چهارم هفت ایستگاه در حال راه‌اندازی است که بدین ترتیب مجموع ایستگاه‌ها تا پایان فاز چهارم به ۲۸ ایستگاه می‌رسد.

یاوری استقبال مردم از طرح ایستگاه مطالعه کتاب را خوب ارزیابی کرد و افزود: تاکنون۵۰۰ هزار جلد کتاب توسط مردم به امانت رفته و بازگردانیده شده است و در فاز چهارم ۱.۵ میلیارد تومان کتاب خریداری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز