خبرگزاری کار ایران

رئیس حفاظت هواپیمایی مازندران:

26 اقدام به هواپیما ربایی خنثی شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۴۰۱

رئیس حفاظت هواپیمایی مازندران با اعلام اینکه تاکنون بیش از 100 اقدام به هواپیماربایی در زمین با هوشیاری، هوشمندی حفاظت در کشورخنثی شد، گفت: بیش از 26 اقدام به ربایش در هوا (راهزنی هوایی) نیز خنثی سازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، عبدالله بالویی در دیدار با آیت الله طبرسی که به مناسبت سالروز استقرار سپاه در فرودگاههای کشور برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای جامعه امروزی امنیت است.
وی افزود: با توجه به وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر پاسداری و نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، ماموریت حساس و خطیری در 5 دیماه 1363 با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر "تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی" به سپاه محول شد.
رئیس حفاظت هواپیمایی مازندران ،امنیت را یکی از مهمترین نیازهای جامعه امروز برشمرد و گفت: چنانچه کشوری امنیت نداشته باشد به طور حتم راههای توسعه آن کشور مسدود خواهد شد.
وی یکی از مولفه های نظام را قدرت، مدیریت و امنیت در خطوط هوایی کشور دانست و گفت: دشمنان قسم خورده نظام با بهره گیری از عوامل خود فروخته داخلی و منافقین در ابتدای شکل گیری نظام جمهوری اسلامی موفقیت هایی را در خطوط هواپیمایی ایران با ایجاد اختلالات و ربایش ایجاد کردند که وجود این اختلالات به دلیل نبودن  گارد امنیت پرواز بوده است.
بالویی با بیان اینکه امکانات و تجهیزات بخشی از رقم می زند اما باورها و اعتقادات دینی در سپاه در انجام موفقیت ها بیشتر کرده است ، ادامه داد: از زمان استقرار سپاه در خطوط هوایی تاکنون هیچ ربایش قطعی و موفقی صورت نگرفته است.
وی افزود: یگان حفاظت فرودگاه های مازندران کار تامین وصیانت پروازهای استان را در دو بخش امنیت در هوا و زمین در سه فرودگاه ساری، نوشهر و رامسربه عهده دارد .
بالویی تاکید بر اینکه یگان حفاظت فرودگاهای استان اجازه هیچگونه مداخلات غیر قانونی و مشکلات امنیتی را درفرودگاههای استان نخواهد داد، گفت:ماهیانه بیش از 150 پرواز به اقصی نقاط کشور و همچنین عتبات عالیات در فرودگاههای مازندران انجام می گیرد .
موفقیت صد در صدی ماموریت های محوله از جمله دستاوردهای مهم کارکان حفاظت کشور است
وی با اعلام اینکه تاکنون بیش از 100 اقدام به هواپیما ربایی در زمین با هوشیاری، هوشمندی حفاظت درکشورخنثی شد، گفت: بیش از 26 اقدام به هواپیما ربایی (راهزنی هوایی)  نیز خنثی سازی شد.
رئیس حفاظت هواپیمایی مازندران با اشاره به درگیری هوایی و کشته شدن عوامل هواپیما ربایی ، افزود: بیش از 70 شهید و 650 جانباز در دفاع از خطوط هوایی و صیانت خطوط کشور تقدیم انقلاب کردیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز