خبرگزاری کار ایران

بازسازی بیمارستان های تامین اجتماعی یکی از اولویت های سازمان

کد خبر : ۴۴۰۸۵۲

مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی مازندران با 5 بیمارستان تامین اجتماعی و 14 درمانگاه با اجرای طرح پزشک خانواده و برنامه های تحول سلامت به بیمه شدگان استان خدمات ارائه می دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، دکتر حدیدی امروز در جمع اعضای کانون های کارگران باز نشسته تامین اجتماعی مازندران در دومین روز همایش آموزشی اصفهان
اظهار کرد:  مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی مازندران با 5 بیمارستان تامین اجتماعی و 14 درمانگاه با اجرای طرح پزشک خانواده و برنامه های تحول سلامت به بیمه شدگان استان خدمات ارائه می دهد.

 حدیدی بازسازی بیمارستان های تامین اجتماعی را یکی از اولویت های سازمان برشمرد و اضافه کرد: بازسازی اورژانس بیمارستان ولیعصر قائمشهر  با اعتباری حدود 4 میلیارد تومان  و در ادامه کیفی سازی بیمارستان های شفا بابلسر، رازی چالوس، بوعلی نکا و حکمت ساری در برنامه قرار دارند تا قدمی در راستای هتلینگ بیمارستان ها باشد البته هنوز بیمارستان های دانشگاهی استان در این وادی قدم نگذاشتند.
وی به  اقدامات مطح شده در جهت افزایش کیفیت و کارایی بیمارستان ها  اشاره و از پیشرفت فیزیکی بیش از 80 درصدی ساخت درمانگاه تامین اجتماعی چمستان نور خبر داد.
رییس اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران در ادامه به تشریح عملکرد بیمارستان ولیعصر پرداخت و جراحی بیش از 350 عمل قلب ، انجام بیش از 2 هزار آنژیوگرافی ، بیش از 500 آنژیوپلاستی را عملکرد بخش جراحی قلب بیمارستان ولیعصر اعلام کرد.
وی به راه اندازی بخش سنگ شکن و ام آر آی از سال گذشته در این بیمارستان اشاره و ادامه داد: در این مدت برای حدود 150 نفر سنگ شکن و برای بیش از 5 هزار و 100 نفر ام آر آی انجام شد.
حدیدی تصریح کرد: در تلاشیم تا بخش سی تی آنژیو نیز در بیمارستان ولیعصر قائمشهر راه اندازی شود.
رییس اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران با اشاره به بدهی سازمان با ضرایب 10 درصد در طی 6 سال که در بند الف و ب ماده 13 قانون برنامه 6 ساله آمد ، افزود: کانون های شهرستان بایست از طریق نمایندگان این مطالبات را پیگیری کنند.
 وی ادامه داد: هزینه های اضافه ای بر سازمان تامین اجتماعی تحمیل نشود بدین  ترتیب که کسی که هفت سال حق بیمه پرداخت کرد دیگر از کلیه مزایای سازمان استفاده نکند.

دکتر حدیدی در بحث همانندسازی گفت: بایست در کنار منابع سازمان از منابع دولتی هم برای تامین اعتبار استفاده شود که این موضوع نیاز به پیگیری نمایندگان دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز