خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بهشهر خبر داد:

افزایش حدود 90 درصدی مصرف گاز در بهشهر

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۰۱۱

قبل از سرما، میزان مصرف گاز شهرستان در هر روز 427 هزار مترمکعب و بعد از سرما، این میزان به 733 هزار مترمکعب افزایش یافت که میزان مرصرف گاز افزایش حدود 90 درصدی یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، فرماندار شهرستان بهشهر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به سرمای شدید و بارش برف در شمال کشور اظهار کرد: با توجه به افزایش سرما، ستاد بحران شهرستان بهشهر در چند روز اخیر 3 بار تشکیل جلسه داد و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.

سید خالق سجادی گفت: در روز نخست سرما، گاز 11 واحد تولیدی با مصرف بیش از 1000متر مکعب و از روز چهارشنبه گاز بقیه واحدهای تولیدی و برخی از ادارات قطع شد تا گاز  واحدهای مسکونی و مراکز درمانی تامین گردد.

وی ادامه داد: قبل از سرما، میزان مصرف گاز شهرستان در هر روز 427 هزار مترمکعب و بعد از سرما،  این میزان به 733 هزار مترمکعب افزایش یافت که میزان مرصرف گاز افزایش حدود 90 درصدی یافت.

فرماندار شهرستان بهشهر از مردم خواست حداکثر صرفه جویی در مصرف گاز  داشته باشند تا با افت و قطعی فشار گاز مواجه نشوند.

سجادی تصریح کرد: راه های مواصلاتی روستاهای بالادست باز است و سوخت، آرد و تمهیدات لازم برای روستاهای بالادست اندیشیده شد.

وی ادامه داد: در شهرستان برای 15 روز آرد به نانوایی ها تحویل داده شد و با توجه به دوگانه سوز بودن 80 درصد نانوایی های شهرستان، مشکلی در پخت و عرضه نان  نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز