خبرگزاری کار ایران

خودآزمایی کارکنان تاسیسات فشار گاز مرگنلر در برابر بحران انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۲۰

در این رزمایش پدافند غیرعامل، نحوه استفاده از کپسول با توجه به نوع حریق و نوع خاموش کننده بطور مفصل توسط کار‌شناسان واحد HSE منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران تشریح و سپس پرسنل شرکت کننده عملا نسبت به خاموش کردن آتش اقدام کردند.

ایلنا: همزمان با برودت هوا و افزایش مصرف گاز طبیعی و به منظور ممانعت از خسارتهای احتمالی ناشی از هر گونه حوادث، رزمایش پدافند غیرعامل در تاسیسات تقویت فشارگاز مرگنلر به اجرا در آمد.
به گزارش ایلنا، این رزمایش که با مشارکت و همکاری مسئولین دولتی و اعضاء ستاد بحران شهرستان شوط همراه بود، آموزش عملی و تئوری اطفاء حریق و مقابله با آتش سوزی به اجرا درآمد.
در این برنامه آموزشی، نحوه استفاده از کپسول با توجه به نوع حریق و نوع خاموش کننده بطور مفصل توسط کار‌شناسان واحد HSE منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران تشریح و سپس پرسنل شرکت کننده عملا نسبت به خاموش کردن آتش اقدام کردند.
همچنین در ادامه رزمایش، نیروهای امداد و نجات و آتش نشانی با حضور بموقع، حریق آزمایشی را محار و مصدومین را در حداقل زمان ممکن به مراکز درمانی منتقل نمودند.
بنابراین گزارش این خودآزمایی در آستانه فصل سرما، فرصت مناسبی بود تا ضمن آگاهی از میزان آمادگی عوامل تاثیر گذار، نقاط ضعف را شناسایی و به موانع موجود دست یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز