خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی

لزوم توجه وحمایت جدی از سرمایه گذاران حوزه گردشگری

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۳۳۷

نماینده مردم نور ومحمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مازندران برای توسعه نیازمند حضور سرمایه گذاران حوزه گردشگری است و باید شرایط لازم در این حوزه محیا شود.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد ،  علی اسماعیلی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: مازندران از ظرفیت های بسیاری برخوردار است ومی توان با رونق گردشگری از راه حمایت از سرمایه گذاران این حوزه ، اقتصاد استان و دو شهرستان محمودآباد و نور را متحول ساخت.

نماینده مردم نور ومحمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشور ما در داشتن موهبت های الهی و تاریخی غنی است ، گفت: توسعه صنعت گردشگری در کشور نیازمند عزم ملی است و بدون شک با توسعه این صنعت  شاهد رشد اقتصادی خواهیم بود .

اسماعیلی گفت: صنعت گردشگری بدون آلایندگی و بدون ضرر رساندن به طبیعت ،  کشور و استان را به توسعه پایدار ورشد اقتصادی مناسب می رساند.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی آمار و اطلاعات دقیق را مهم خواند و افزود: برای برنامه ریزی و رسیدن به توسعه پایدار  نیازمند داشتن آمار و اطلاعات دقیق هستیم و باید برای تحقق این مهم تلاش کرد.

وی خاطرنشان کرد: هیچ کشوری به رشد مناسب در حوزه ها وابعاد مختلف دست پیدا نخواهد کرد ، مگر اینکه مدیران آن کشور آمار واطلاعات دقیقی داشته باشند ودراین راستا تمامی مدیران استان و شهرستان ها همت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز