خبرگزاری کار ایران

برپایی 14 نمایشگاه سیمای امید با 423 غرفه در 14 شهر مازندران در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۲۳۷

نمایشگاه سیمای امید در شهرهای بابل ، بهشهر ، تنکابن ، چالوس ، گلوگاه ، محمودآباد ، سوادکوه ، نوشهر ، میاندرود ، عباس آباد ، سوادکوه شمالی ، نور ، بابلسر ، کلاردشت و ساری افتتاح شده است .

به گزارش ایلنا، احمد مظفری دبیر و سخنگوی ستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران گفت : تا کنون 14 نمایشگاه سیمای امید با 423 غرفه در 14 شهر مازندران به مناسبت هفته دولت بر پا شده است .

وی گفت : نمایشگاه سیمای امید در شهرهای بابل ، بهشهر ، تنکابن ، چالوس ، گلوگاه ، محمودآباد ، سوادکوه ، نوشهر ، میاندرود ، عباس آباد ، سوادکوه شمالی ، نور ، بابلسر ، کلاردشت و ساری افتتاح شده است .

مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران گفت :در این نمایشگاه ها اقدامات و دستاوردهای سه ساله دولت تدبیر و امید با بهره گیری از فناوریهای روز ، آثار هنری و فرهنگی در معرض دید هم استانیهای عزیز قرار می گیرد .

دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران تصریح نمود : نمایشگاه سیمای امید مرکز مازندران نیز در سالن نمایشگاهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از صبح روز سه شنبه دوم شهریور در قالب 40 غرفه افتتاح شده است و تا روز هشتم شهریور برای بازدید علاقمندان باز است .

مظفری از برگزاری جشنواره شهید رجایی و تجلیل از دستگاههای برتر استان در روز پنج شنبه همزمان با روز کارمند خبر داد و گفت : در قالب این جشنواره دستگاههای برتر و ممتاز استان در شاخصهای عمومی و اختصاصی معرفی و از تیمهای کاری دستگاههای برتر با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تقدیر می شود

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز