خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران:

جشنواره خدمت و رسانه در مازندران برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۷۰۱

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران گفت: نخستین جشنواره خدمت و رسانه به مناسبت هفته دولت برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، حسین مرتضوی بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن هفته دولت جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز دولت، شهیدان رجایی و باهنر، نخستین جشنواره خدمت و رسانه برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه این جشنواره باهدف انعکاس مناسب و شایسته اقدامات دولت در مازندران و معرفی آثار برتر تولیدی توسط اصحاب رسانه برگزار می‌شود، افزود: ستاد بزرگداشت هفته دولت در مازندران با همکاری استانداری مازندران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و فرمانداری شهرستان ساری این جشنواره را برگزار می‌کنند.

دبیر جشنواره خدمت و رسانه با اشاره به اینکه گزارش، مقاله و یادداشت، تیتر، خبر، مصاحبه و عکس بخش‌های مختلف جشنواره است، گفت: اهداف جشنواره شامل تعامل مناسب و مستمر خبرنگاران با دستگاه‌های خدمت رسان، تقویت اعتماد و امید مردم با معرفی فعالیت‌های در حال انجام، معرفی دستاوردها و اقدامات دولت تدبیر و امید در مازندران، تقدیر از اصحاب رسانه و معرفی آثار برتر و فاخر و تشویق و ترغیب برای نقد سازنده، عالمانه و آگاهانه و معرفی نقد شایسته است.

مرتضوی درباره ضوابط و مقررات شرکت در جشنواره تصریح کرد: تمام روزنامه‌نگاران شاغل و آزاد استان که در مطبوعات محلی، نمایندگی خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی محلی و نمایندگی نشریات سراسری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مازندران فعالیت می‌کنند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی ادامه داد: از همه روزنامه‌نگاران استان اعم از نویسندگان و خبرنگاران، عکاسان مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مجازی دعوت می‌کنیم آثار خود را که از ۲۲ مردادماه تا ۱۵ شهریورماه امسال به رشته تحریر درآورده‌اند به نشانی دبیرخانه جشنواره، ساری-فرمانداری شهرستان-روابط عمومی و یا به ایمیل INFO@SARI.IR ارسال کنند.

دبیر جشنواره خدمت و رسانه بابیان اینکه متقاضیان می‌توانند حداکثر در دو بخش و در هر بخش با ارسال سه اثر در جشنواره شرکت کنند، خاطرنشان کرد: آثار فاقد نام نویسنده و یا دارای نام نویسنده مستعار باید به تایید (مهر و امضا) مدیرمسئول رسیده باشد.

مرتضوی گفت:۲۰ شهریور، آخرین‌مهلت ارسال آثار به جشنواره خدمت و رسانه است و از برگزیدگان در مراسمی با حضور مسئولان ارشد استان تجلیل شده و به صاحبان آثار برتر، هدایای نفیسی اهدا می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز