خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان شمالی مطرح کرد:

مسائل‌جناح‌ها نباید در خدمتگذاری دولت موثر باشد/هیچ دستگاه دولتی حق شکایت از مطبوعات استان را ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۸۱۷

استاندار خراسان شمالی مطبوعات و رسانه‌ها را چشم وگوش مردم، دولت و نظام دانست و ضمن توصیه رسانه‌ها به رعایت اعتدال و تقوا به همه مسئولان دستگاه های دولتی استان تاکید کرد: هیچ دستگاه دولتی حق شکایت از مطبوعات استان را ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمد رضا صالحی، استاندار خراسان شمالی در آیین معارفه خود از اعتماد وزیر کشور و هیات دولت بابت انتخاب خود تشکر ویژه کرد و گفت: امیدوارم در پایان کار رو سفید مردم این خطه و نظام و دولت باشیم.

وی سلام ویژه رئیس جمهور را به مردم و مدیران استان خراسان شمالی ابلاغ و خاطر نشان کرد: رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد به بنده فرمودند مردم استان خراسان شمالی خیلی خونگرم و وفادار هستند.

صالحی با تاکید بر این که مسائل جناح ها نباید در خدمت گذاری دولت موثر باشد، افزود: همه مردم باید احساس کنند که دولت به آنها خدمت می کند.

وی اظهار کرد: با استفاده از سیاست های عمومی اعلام شده توسط دکتر روحانی ریاست جمهور و با تشکر از تلاش های انجام شده پرویزی استاندار سابق خراسان شمالی در جهت ارتقای مباحث اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با بهره برداری از ارتباط کلیه گروه های هوادار و علاقمند به نظام و اسلام تلاش خواهم کرد.

وی در ادامه افزود: با بهره برداری و استفاده ازگروه های انجمن ها، نخبگان، بانوان و رسانه ها و مطبوعات و استفاده از خرد جمعی و تضارب افکار و تحمل نقد و استفاده از شعار که تقدیر مخالف و منتقد و منتقد به همراه و موافق در اساس رهنمودهای رهبری در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است، تلاش خواهم کرد.

وی تصریح کرد: باید تلاش های انجام شده گذشته را محور توسعه استان احصا کنیم و در جهت عملیاتی کردن آن تلاش می کنیم. استاندار خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود مرجع حل اختلاف دستگاه های دولتی را استانداری اعلام کرد ومتذکرشد: هیچ دستگاه دولتی علیه هیچ دستگاه دیگری حق شکایت ندارد.

وی مطبوعات و رسانه ها را چشم وگوش مردم، دولت و نظام دانست و ضمن توصیه رسانه ها به رعایت اعتدال و تقوا به همه مسئولان دستگاه های دولتی استان تاکید کرد: هیچ شکایتی علیه مطبوعات به دادگستری ندهند و هر مطلبی است به معاونت سیاسی و امنیتی ارجاع دهند.

صالحی مدیران و مسولان را به اخلاق مداری، رحم،محبت، مهرورزی، مروت و مدارا دعوت کرد و گفت: تمام مسئولان دولتی وظیفه دارند همه مردم جناح ها ، گروه ها و قومیت ها را بایک چشم بنگرند و به همه مردم چنان خدمت کنند که همه احساس رضایت داشته باشند.

وی افزود: بر همین اساس نگاه اسلام و غیر اسلام شیعه، سنی، چپ و راست، اصولگرا و اصلاح طلب همه اینها باید در جایگاه خودش بررسی شود.

وی در پایان به آیین روز قدس اشاره کرد و همه مردم را به راهپیمایی روز قدس دعوت کرد و از مردم استان خواست همچون سال های گذشته حضور منسجم و هماهلنگی در این روز داشته باشند.

گفتنی است در این آیین که با حصور وزیر کشور برگزار شد از زحمات 2 سال ونیم استاندار سابق سید علی اکبر پرویزی تقدیر و محمد رصا صالحی به استاندار جدید استان خراسان شمالی منصوب شد.

انتهای پیام/
فاطمه برزگر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز