خبرگزاری کار ایران

فیش حقوقی‌هایی که سند افتخار است

asdasd
کد خبر : ۳۸۶۲۰۹

چرا نباید لیست دریافتی‌های شما سربازان خط مقدم تولید وخودکفایی منتشر تا تفاوت‌ها علنی شود!

خواهرم؛ برادرم. کارگرعزیزتر از جان! این روزها که بحث فیش‌های نجومی و غیرمتعارف در محافل و مجالس داغ‌داغ است، حسرت می‌خورم چرا فیش‌حقوقی شما بزرگواران رونمایی نمی‌شود!!

این روزها که افکار عمومی نسبت به حقوق‌های نامتعارف و شگفت‌انگیز مدیران حسابی حساس شده؛ چرا نباید لیست دریافتی‌های شما سربازان خط‌مقدم تولید و خودکفایی منتشر تا تفاوت‌ها که کیلومترهاست، علنی شود!

این روزها که رییس‌جمهوری محترم معاون‌اول خود را مامور بررسی و نظارت دقیق بر حقوق‌های نجومی کرده‌اند و سازمان‌های نظارتی و بازرسی عزم‌شان را جزم کرده‌اند تا با متخلفان برخورد جدی شود، چرا حتی یک نفر حاضر نمی‌شود نیم نگاهی به فیش حقوقی کارگران بیندازد!؟

اگر بحث شرمندگی نزد ملت است که چنین مدیرانی بر امور کشور مدیریت می‌کنند؛ خب چه اشکالی دارد که یکبار هم از فیش حقوق کارگران احساس شرمندگی کنند!

خواهرم! برادرم! پدر بزرگوار بازنشسته‌ام! هیچ‌کس حاضر نیست فیش شما را نگاه کند! اما با افتخار اعلام می‌کنم فیش شما سند افتخار و سربلندی مردان و زنان والاهمت و غیرتمندی است که با حداقل‌ها کنار آمده‌اند و یک لحظه هم از کار و تلاش برای آبادانی ایران عزیز غافل نگشته‌اند!

دستان پینه بسته‌تان را بوسه می‌زنیم و با افتخار تمام فریاد می‌زنیم که زنده‌باد آنانی که با دستان خالی اما قلبی آکنده از عشق و ارادت به میهن‌شان، مردانه برای آرمان خود ایستاده‌اند!

فرامرز درخشنده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز