خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بهشهر خبر داد:

رشد 400 درصدی کشفیات مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۴۱۲

با توجه به اینکه مازندران کمترین رشد جمعیت در کشور و بهشهر کمترین رشد جمعیتی را در مازندران دارد که افزایش اعتیاد جوانان به موادمخدر تهدیدی جدی برای جامعه تلقی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، فرماندار شهرستان بهشهر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اعتیاد مواد مخدر به عنوان یکی از بلاهای خانمان سوز که جوانان را تهدید می کند اظهارداشت: از ناآگاهی خانواده ها ، دلالان ، سودجویان و فروشندگان موادمخدر سود می برند  و نوجوانان و جوانان بیشترین آسیب پذیری را متحمل می شوند در چنین شرایطی بر همه مسئولین و خانواده ها واجب است تمام توان و تلاش را برای مبارزه با موادمخدر به کار گیرند.
 
سیدخالق سجادی با اشاره به ضرورت تعامل دوستانه والدین با فرزندان افزود: با توجه به اینکه مازندران کمترین رشد جمعیت در کشور و بهشهر کمترین رشد جمعیتی را در مازندران دارد که افزایش اعتیاد جوانان به موادمخدر تهدیدی جدی برای جامعه تلقی می شود.
 
وی با بیان اینکه بالارفتن سن ازدواج  افزایش اختلاف سنی میان والدین با فرزندان را به دنبال دارد ادامه داد: دوستی و رفاقت با فرزندان و گسترش فعالیت های سازمان های مردم نهاد از راه های پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر می باشند.
 
فرماندار شهرستان بهشهر با دعوت از موسسات ، نهادها ، سازمان های مردم نهاد در مبارزه با موادمخدر به کشت برخی از انواع موادمخدر در روستاهای هزارجریب اشاره کرد و توجه و نظارت بیشتر شوراهای اسلامی و دهیاری ها را خوستار شد.
 
سید خالق سجادی با اشاره به نقش موثر دانشگاه و روحانیت ، هیات امنای مساجد ، اساتید دانشگاه  و روحانیت در افزایش آگاهی تصریح کرد: اعتیاد یکی از زوجین دلیل تعداد زیادی از طلاق های شهرستان بهشهر است که در چنین شرایطی باید اثرات سوء اعتیاد به موادمخدر توسط دستگاه های فرهنگی و آموزشی به مردم اطلاع داده شود چرا که طلاق منفورترین حلال در دین ما است.
 
وی ادامه داد: شهرستان بهشهر رتبه دوم طلاق در استان و مازندران رتبه دوم طلاق در کشور دارد.
 
فرماندار شهرستان بهشهر با اشاره به کشف بیش از 50 کیلوگرم موادمخدر و دستگیری 450 نفر از توزیع کنندگان موادمخدر گفت: شورای هماهنگی موادمخدر شهرستان جلسات مستمری را برگزار کرد و فعالیت هایی در راستای مبارزه با موادمخدر صورت گرفت که در نهایت   رشد 400 درصدی کشفیات موادمخدر را به دنبال داشت.
 
سجادی با بیان اینکه اداره گردشگری شهرستان بهشهر در اسرع وقت تأسیس می شود افزود: افتتاح فاز جدید کارخانه اکریلتاب بهشهر اشتغال زایی 85 کارگر جدید را در پی داشت و در هفته آینده نیز  بخشی از جاده های یانه سر ترمیم و بهسازی می شود.
 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز