خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بیمه تجارت نو در ساری خبرداد:

بیمه حوادث استفاده کنندگان از سواحل شمال کشور عملی میشود

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۲۹۸

مدیرعامل بیمه تجارت نو با اشاره به استفاده گردشگران تابستانی از سواحل شمال برای شنا، گفت: برای کاهش غریق و حوادث ناشی از آن, امسال استفاده کنندگان از سواحل شمال کشور بیمه حوادث می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، سید محمد عباس زادگان بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح دفتر نمایندگی بیمه تجارت نو در مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شرکت بیمه تجارت نو  با سرمایه اولیه  دوهزارو پانصد میلیارد ریال کار خود راآغاز کرده است ابراز امیدواری نمود: با پیش بینی  هایی که انجام گرفته امید داریم این مبلغ را ظرف چند سال آینده به چهارهزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

مدیرعامل بیمه تجارت نو حوزه  فعالیت این شرکت بیمه را ارایه خدمت در صدور بیمه های عمر و زندگی در دوبخش انفرادی و گروهی که به ترتیب بیمه عمر مهربان زندگی و بیمه عمر مهریار زندگی نام گذاری شده اند را اعلام کرد و افزود: ایران جزو کشورهایی است که نسبت به کشورهای دیگر در زمینه فروش بیمه نامه های عمرو زندگی عقب است و امیدواریم که بیمه تجارت نو بتواند قدم های جدی را در این زمینه بردارد.

وی افزود: شرکت بیمه تجارت نو به عنوان سی امین شرکت بیمه ای کشور در همه رشته‌ها و رسته‌های بیمه ای با هدف بومی‌سازی خدمات در استان‌ها تشکیل شده است.

مدیرعامل بیمه تجارت نو تصریح کرد: از چند هفته قبل که  با حضور مقامات ،مسئولین ،صاحبان سرمایه وتولید گران جشن تولد شرکت را بصورت همزمان در ده نقطه کشور برگزارکردیم یکی از شرکت های بزرگ کشور ژاپن وارد مذاکره با شرکت بیمه تجارت نو، شد.

این فعال اقتصادی ،استفاده از تجربه بیمه گران خارجی و میلیارد تومانی فعالیت خود را آغاز کرده و قصد داریم در یک پروسه   انتقال تکنولوژی و سرمایه آنها را به داخل در دستور کار بیمه تجارت نو خواند و گفت: در این راستا با چند شرکت خارجی مذاکراتی صورت گرفته است که امیدواریم تا پایان سال به نتیجه برسد.

وی اظهار امیدواری کرد که شرکت های خارجی بتوانند بخش از سهام بیمه تجارت نو را خریداری کنند زیرا این شرکت به دلیل تازه تاسیس بودن دارای صورت های مالی بسیار شفافی است که باعث شده است شرکت های بیمه غیرایرانی، این شرکت را بر سایر شرکت های بیمه ایرانی ترجیح بدهند و از نقطه شروع علاقمند به همکاری با آن باشند.

عباس زادگان خاطرنشان کرد : با داشتن ظرفیت ها و ایده های نو از لحاظ ارائه خدمات کیفی امید داریم زمینه خوبی در بیرون مرزی و بین المللی برای کسب تکنولوزی و فروش سهام  انجام بدهیم.

وی با اعلام اینکه 50 درصد از ال سی‌های بانکی کشور از طریق بانک تجارت گشایش پیدا می‌کند افزود: یکی از اصول کارشرکت بیمه تجارت نو ارائه خدمات مطلوب به کسانی است که طی این مدت توانسته اند از خدمات و تسهیلات بانک بهره ببرند.

مدیرعامل بیمه تجارت نو با اشاره به ارتباط برقراری پست بانک ها که بیش از 8 هزار شعبه درکشوردارد و با این ظرفیت و پتانسیل میتوان باتوده مردم الخصوص اهالی روستا ارتباط برقرار کرد اظهارکرد: یکی دیگر از اهداف این شرکت پوشش بیمه ایی با نرخ پایین منازل و اراضی کشاورزی  عمر روستاییان جابجایی ماشین آلات کشاورزی، حادثه حین کار ماشین آلات است.

این استاد دانشگاه  خبراز تفاهم نامه ایی در خصوص ارائه آموزش دوروزه کلیه شعب بانک تجارت و پست بانک داد و یادآور شد : در این کارگاه آموزشی امید داریم بتوانیم از طریق آموزش مطلوب مشتریان را در کانال خدمات با کیفیت و مطلوب نسبت به شرکت های رقیب آشنا سازیم.

وی با بیان اینکه با ایجاد این بیمه به دنبال ایجاد مزیت‌ جدید در صنعت بیمه‌ای هستیم  افزود: در جلسه‌ای که با مدیران کل استان مازندران داشتیم آنها دغدغه فعالیت بیمه‌ای را در استان داشتند.

مدیرعامل بیمه تجارت نو به نارضایتی مردم از فرآیند پرداخت خسارت به دلیل نحوه تشخیص و روش پرداخت اشاره کرد و افزود: حضور در صحنه حادثه بلافاصله پس از وقوع و ارزیابی در محل همچنین پرداخت خسارت به صورت الکترونیک، در دستور کار بیمه تجارت نو است ضمن این که فرصت شکایت هم همچنان باقی خواهد بود که البته این سیستم برای بخش درمان هم عملیاتی خواهد شد.

وی در ادامه عنوان نمود: یکی از برنامه های کوتاه مدت،میان مدت و دراز مدت این شرکت همکاری دو سویه با کارگزاران است و حضور جوانان با تجربه وپیوستن اینان به این شرکت بیانگراستفاده از توان ، ظرفیت و انگیزه بالای آنان دارد وامید داریم در این راستا حداکثر استفاده را از موقعیت ایجاد شده را ببریم.

عباس زادگان افزود: یکی دیگر از اهداف این شرکت با کارگزاران این شرکت ایجاد ارتباط با مشتریان بانک تجارت و پست بانک ها میباشد و قطعا ارتباط برقراری با بنگاههای بزرگ و کوچک اقتصادی مستلزم حسن اعتمادی است که دوسویه باید انجام بگیرد که خوشبختانه با سوابق حسن اعتماد و روابط دست اندرکاران شرکت بیمه تجارت نو امید داریم  راه را برای بیمه گذاران بخوبی فراهم نماید.

مدیرعامل بیمه تجارت نو در قسمت های دیگری از سخنان خود ابراز داشت :با توجه  به اینکه فروش بیمه عمر در کشور کاهش یافته است دراین  راستای علاوه بر ارائه خدمات بیمه‌ای بومی ، خدمات بیمه‌ای به گردشگران داخلی و خارجی نیز از برنامه های شرکت بیمه تجارت نو میباشد.

عباس زادگان  ادامه داد :بیمه تجارت نو در تلاش است تا جای خالی برخی از پوشش های بیمه ای را در کشور پر کند و البته در صدد حرکت به موازات دیگر شرکت ها نیستیم بلکه هدف اصلی ما پر کردن جاهای خالی بعضی از فعالیت های  انجام نشده در این حوزه خواهد بود

وی در پایان  با تاکید بر این نکته که یکی از برنامه های این شرکت، خارج کردن بخش فرآیند صدور بیمه نامه از پیچیدگی های معمول کنونی به ویژه برای واحدهای تولیدی است، ادامه داد: صدور بیمه نامه عمر و زندگی در این شرکت با روش های ساده صورت خواهد گرفت ضمن این که دسترسی مردم به امکانات بیمه ای گسترش خواهد یافت که در این راستا، تمامی شعب بانک تجارت و پست بانک به صورت تدریجی با تجهیز به میزهای بیمه ای، به محل صدور انواع بیمه نامه تبدیل خواهند شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز