خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی انتظامی مازندران:

اصلاح برخی امور در جامعه نیازمند یک صدایی است

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۹۵۴

فرمانده نیروی انتظامی مازندران گفت: اصلاح برخی امور در جامعه نیازمند یک صدایی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛سردار مسعودجعفری نسب، در نشست ستاداحیای امربه معروف دیار علویان در دفتر نماینده ولی فقیه استان با بیان اینکه در حوزه امربه معروف بسیاری از سیاستگذاری ها نیازی به بودجه و پیاده نظام ندارند، اظهار داشت: برخی موضوعات جامعه مثل مبارزه با بی حجابی نیازمند مصوبات و گفتمان سازی است.
وی به منکرات اخلاقی در طرح های دریا اشاره کرد و افزود: شهرک های ساحلی از هیچ منشور اخلاقی پیروی نمی کنند و این آسیب ساز است.
فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران اشاره به فروشگاه های تجاری عرضه مد و لباس از فریدونکنار تا بابلسر که خلاف عرف جامعه اسلامی مروج بدحجابی هستند، گفت: برخی اصناف گستاخانه مقابل قانون قد علم می کنند و حاضر به اخذ مجوز نیستند که باید با مصوبه های مورد نیاز جلوی این تخلفات گرفته شود.
وی به فعالیت یکهزار پلیس افتخاری در استان جهت تامین نظم و امنیت اشاره کرد و اظهار داشت: امسال 15قرارگاه ساحلی در شهرهای ساحلی مازندران به ایجاد نظم و امنیت شهروندان و گردشگران اهتمام دارند.

سردار جعفری نسب با بیان اینکه اصلاح برخی امور در جامعه نیازمند یک صدایی است، خواستار ابطال جواز کسب فروشندگان که به فروش لباس های خلاف عرف دارند، شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز