خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک نیروی انتظامی به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاران زبان صریح و گویای مردم هستند

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۷۵۱

نیروی انتظامی با صدور پیامی فرارسیدن 17 مرداد ماه روز خبرنگار و سالگرد شهادت محمود صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) را به تمامی خبرنگاران، راویان خبر و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، در ابتدای پیام تبریک نیروی انتظامی آمده است: هر ساله 17 مرداد ماه بهانه ای است تا این روز را به کسانی که با امید و علاقه مندی به مردم آگاهی می دهند، دست مریزاد بگوییم.

در ادامه این پیام تصریح شده است، خبرنگاران این مرز و بوم با آگاهی دادن به مردم برای رشد و باروری اندیشه، نقش انکارناپذیری در تولید امنیت و درونی سازی، اصول قانون مداری دارند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این پیام آورده است، خبرنگاران، پیشقراولان و طلایه داران جان برکف عرصه دانایی و آگاهی بخش جامعه هستند، آنان دیدگان بینا و زبان صریح و گویای مردم هستند.

در ادامه این پیام تبریک تصریح شده است: روزخبرنگار، روز قلم های پاکی است که با ایمان و اعتقاد به حاکمیت ارزش های والای مکتبی به نگارش در می آیند.

در این پیام آمده است: همه ما می دانیم که امانت داری مهم ترین رسالت خبرنگاری است و خبرنگاران همواره باید برای بازگو کردن حقایق با ایمان و امید در تلاش باشند.

ناجا در این پیام تاکید کرد: نگرش دقیق و عمیق خبرنگار به رخدادها و وقایع خبری، توجه به اولویت های جامعه و نظام با رویکرد حفظ وفاق، انسجام و آرامش عمومی از جمله عوامل موثر در ارزش بخشیدن به کارکرد خبرنگار است.

در ادامه این پیام تبریک آمده است: 17 مرداد ماه که به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی 'روز خبرنگار' نامگذاری شده، فرصت مغتنمی است تا از زحمات بی دریغ اصحاب قلم تشکر و قدردانی گردد.

در این پیام تصریح شده است: این روز شکوهمند، روز حقگویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم است.

در پایان این پیام تبریک آمده است، نیروی انتظامی وظیفه خود می داند با ادای احترام به همه شهیدان و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی میهن اسلامی، این روز عزیز را به خبرنگاران و طلایه داران جبهه آگاهی تبریک و تهنیت بگوید.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز