خبرگزاری کار ایران

جمعه، همزمان با نماز مغرب و عشا؛

مراسم بزرگداشت شهدای خان‌طومان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۰۵۰

رئیس ستاد بزرگداشت شهدای مظلوم مدافع حرم شهرستان ساری از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خان‌طومان با حضور اقشار مختلف مردم خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری ، احمد حسین‌زادگان در نشست ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم که در خان‌طومان سوریه به مقام شهادت نائل آمدند، اظهار کرد: بزرگداشت مراسم شهدای خان‌طومان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم، ارادت ویژه به شهدا و اهل بیت (ع) دارند، افزود: به همین دلیل علاقه‌مندی مردم به شهدای مدافع حرم، به گونه دیگری است هرچند که همه شهدا در محضر جامعه، محترم بوده و دارای جایگاه هستند.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه روز جمعه مصادف با 24 اردیبهشت ماه همزمان با نماز مغرب و عشا، بزرگداشت شهدای خان‌طومان در حسینیه عاشقان مرکز استان برگزار می‌شود، گفت: از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان دعوت به عمل می‌آید تا با حضور در این مراسم معنوی، یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی بدارند.

رئیس ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم شهرستان ساری با بیان اینکه  خانواده‌های شهدا، چشم به راه پیکرهای پاک و مطهر عزیزان خود هستند، تصریح کرد: امیدواریم سربازان اسلام هرچه زودتر، پیکرهای شهدا را به خانواده‌های چشم‌انتظار برسانند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز