خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارشاد مازندران:

فرزندانمان با نماز و قران از دشمن اسیب نخواهند دید

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۷۴۵

در صورت نزدیک شدن جوانان به نماز و قرآن دشمنان هیچ آسیبی نمی‌توانند به مملکت ما بزنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: نسل نوجوان و جوان ما باید به نماز و قرآن نزدیک‌تر شوند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام دکترعباسعلی ابراهیمی در همایش نماز و قرآن که با حضور ورزشکاران در سالن اهل‌البیت مصلی ساری برگزار شد، تصریح کرد: در صورت نزدیک شدن جوانان به نماز و قرآن دشمنان هیچ آسیبی نمی‌توانند به مملکت ما بزنند.

وی با اشاره به کشور ما در حال حاضر در محاصره و تهاجم فرهنگی دشمن است، بیان داشت: جوانان ما باید بیدار و هوشیار باشند و فریب دشمنان را نخورند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بابیان اینکه مسلمانان در اهمیت گماردن به نماز به چهار دسته تقسیم می‌شوند، افزود: دسته اول نماز نمی‌خوانند، دسته دوم گاهی نماز می‌خوانند و گاهی نمی‌خوانند، دسته سوم نماز می‌خوانند اما سبک می‌شمارند اما دسته چهارم کسانی هستند که نماز با خلوص نیت و خالصانه به جای آورده و برای رسیدن به کمال مشکلی ندارند.

ابراهیمی تصریح کرد: کسی که نماز را به معنای واقعی اقامه می‌کند، اهل حیله، کلک و حرام خوری نیست و مواظب است که از خط قرمز ها عبور نکند.

وی جایگاه نماز را بسیار ارزشمند عنوان کرد و ابراز داشت: در روز عاشورا امام حسین(ع) در بحرانی‌ترین شرایط که دشمن برایش به وجود آورد نماز اول وقتش را با کمک یارانش به جای آورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان داشت: نخست وزیر انگلیس در سخنرانی‌های خود عنوان می‌کرد تا زمانی که قرآن در خاورمیانه حاکم است هرگز نمی‌توانیم بر مسلمانان پیروز شویم.

ابراهیمی در پایان با گرامیداشت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: از خانواده‌ها می‌خواهیم که به فرزندان نوجوان و جوان خود روزه گرفتن، خواندن نماز و قرآن را آموزش دهند تا ضمن موفقیت فرزندانشان از آسیب دشمنان در امان باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز