خبرگزاری کار ایران

لغو کنسرت ها و جشن ها در احترام به شهدای مدافع حرم

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۹۸۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، دستور لغو کلیه اجراهای صحنه ای موسیقی شامل کنسرت ها و برنامه های ارگانی و همچنین جُنگ های ترکیبی را در احترام به شهدای مازندرانی مدافع حرم صادر کرد.

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، در نامه ی احد جاودانی به رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های مازندران آمده است:

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

و کسانی را که در راه خدا کشته شده اند مرده مپندار ، بلکه زنده اند و نزدپروردگارشان به ایشان روزی می دهند.

با تأسف و اندوه فراوان اطلاع یافتم که  دست تروریست های تکفیری داعش به خون جمعی دیگر از جوانان غیور این مرز بوم آغشته شد و استان ولایت مدار مازندران را در غمی دیگر فرو برد . 

لذا به همین مناسبت ضمن عرض تسلیت و تعزیت به آحاد هم استانی های عزیز و داغدار و آرزوی صبر وشکیبایی برای خانواده های محترم این کبوتران عاشق و سبک بال، از امروز تا اطلاع ثانوی کلیه اجراهای صحنه ای موسیقی شامل کنسرت ها و برنامه های ارگانی و همچنین‍ جُنگ های ترکیبی و... لغو می باشد.  لذا شایسته است در اسرع وقت به شرکت ها و مؤسسات فرهنگی هنری و کلیه متقاضیان برگزاری این گونه برنامه ها، اطلاع رسانی شود.  

بدیهی است شرایط برگزاری برنامه های  لغو شده ، متعاقباً تمهید و اعلام خواهد شد.   

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز