خبرگزاری کار ایران

رئیس اسلامی شورای هماهنگی کار مازندران:

در مازندران وضعیت کارخانجات بحرانی است

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۴۸۱

اخراج و نیروی کار و عدم امنیت شغلی از دیگر مواردی است که مشکلات زیادی را برای کارگران فراهم می کند که بیش از 90 درصد از کارگران جامعه و استان از این وضعیت موجود رنج می برند.

به گزارش ایلنا از ساری، میرعلی شیر افکن در در همایش تجلیل از کارگران گروه های کارو واحدهای نمونه مازندران که به مناسبت هفته کارگر در سالن الغدیر سپاه برگزار شد،  ، اظهار داشت: مرتفع کردن مشکلات جامعه کارگری را از ضروریات جامعه عنوان کرد.
 
وی افزود: پایین بودن وضعیت معیشتی کارگران از جمله دغدغه هایی است که این قشر از جمعیت جامعه با آن مواجه هستند این در حالی است با حقوق و مزایای کمی که دارند قدرت خرید و معیشت را برای آنا ن مشکل کرده است.
 
رئیس شورای هماهنگی کار مازندران ادامه داد:  اخراج و نیروی کار و عدم امنیت شغلی از دیگر مواردی است که  مشکلات زیادی را برای کارگران فراهم می کند که  بیش از 90 درصد از کارگران جامعه و استان از این وضعیت موجود رنج می برند.
 
شیرافکن تعطیلی کارخانجات و اخراج کارگران را از دیگر معضلات جامعه کارگری عنوان کرد و گفت: در مازندران وضعیت کارخانجات بحرانی است و هر روز  افراد شاغل در کارخانجات به دلیل تعطیلی این واحد های تولیدی بیکار می شوند.
 
وی  با بیان  اینکه در مازندران نرخ بیکاری هر روز بیشتر می شود ، گفت  که این بیکاری در قشر تحصیلکرده جامعه نیز وجود دارد و بسیاری از تحصیلکرده های استان فاقد شغل هستند که این امر معظل بزرگی است که باید در جهت  حل این مشکل اقدامات مثمر ثمری انجام گیرد.
 
شیرافکن ادامه داد: بیکاری و عدم اشتغال معضلات  و آسیب های اجتماعی از جمله ، طلاق، اعتیاد را بهمراه دارد و برطرف شدن این مشکل منوط به راهکاری مناسب در راستای حل این امر مهم است

وی افزود: جامعه کارگری استان اجازه نخواهد تا مستکبران و بیگانگان از کارگران استفاده ابزاری در جهت منافع خودشان کنند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز