خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

دولت در جهت حمایت از صنعت و تولید اقدام و عمل را شروع کرده است

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۳۳۴

رئیس صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: استمهال بدهی تولیدی با نرخ قبلی و سایر شرایط برای واحدهای تولیدی از سوی استاندار مازندران نیز درخواست شده است.

به گزارش ایلنا، محمد محمدپور عمران صبح امروز در جلسه کمیته اشتغال، سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی و بانک‌ها شهرستان آمل با بیان اینکه با توجه به منویات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل فضای کار امسال متفاوت از سایر سال‌ها است، اظهار داشت: با این زمینه اقتصاد از جنس مقاومت است و در نظام جمهوری اسلامی این عنوان در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید براینکه اقتصاد مقاومتی از مواضع و سطوح مختلف اقدام و عمل قابل تعریف شدن است، اظهار داشت: ترجمه‌های بسیاری بر این اصل شده که باید به این ترجمه‌ها اهمیت داد.

محمدپور عمران با اشاره به اینکه رئیس جمهور رشد 5 درصد را در سال منتهی به انتخابات اعلام کردند، بیان کرد: این به معنی آن است که دولت برای این رشد برنامه‌ریزی کرده است و تحقق آن ضروری خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه برای اینکه امسال دولت در جهت حمایت از صنعت و تولید اقدام و عمل را شروع کرده است، افزود: اکنون دولت با برنامه‌های متنوع از حمایت گسترده واحدهای تولیدی را در دستور کار قرار داده است.

وی با اعلام اینکه در این راستا 16هزار میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شد، اذعان داشت: این تسهیلات به همراه یارانه سود و شامل افرادی که ناخواسته دچار چک برگشتی هم هستند، می‌شود.

محمدپور عمران با تاکید براینکه اکنون تسهیلات به صنعت‌گران و تولیدگران به همراه 800 میلیارد تومان به همراه سود و تسهیلات کلیات آن به تصویب رسیده است، افزود: در این راستا دستگاه‌های خدماتی باید بدانند که قطع گاز، برق و ارتباطات واحدهای تولیدی به معنای قطع شریان‌های اصلی واحدهای تولیدی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران ادامه داد: امسال با عزم و اراده ستاد اقتصاد مقاومتی باید تصمیمات جدیدی اخذ شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: مهلت برای بازپرداخت باید دیون را سنگین‌تر نکند بلکه شرایط را برای پرداخت

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز