خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی:

انتخابات انجمن‌های تخصصی صنایع همگن تجاری آذربایجان شرقی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۳۹

متاسفانه در سال‌های گذشته انجمن‌های صنایع همگن عموما در حالت رکود به سر می‌بردند و فعالیتشان بیشتر جنبه نمادین و تشریفاتی داشته است و امید می‌رود با برگزاری انتخابات موفق اخیر فعالیت انجمن‌ها بهینه و موثر‌تر شود.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی از برگزاری انتخابات انجمن‌های تخصصی صنایع همگن استان خبر داد.
به گزارش ایلنا، محمد جعفر عظمایی با اشاره به اینکه جایگاه و نقش تشکل‌ها و سازمان‌های غیر دولتی در کاهش تصدی‌گری دولت و قید و بندهای اداری مهم و تاثیرگذار بوده و هدف گذاری و تعیین استراتژی در راستای بهبود و ساماندهی فعالیت‌ها، همچنین تسریع امکان رسیدگی و انعکاس موانع و معضلات جامعه تحت پوشش از کارکردهای مهم و اساسی این تشکل‌ها به شمار می‌رود، گفت: با توجه به نقش سازنده تشکل‌های غیر دولتی، پرداختن منطقی و درست به فعال سازی و بالندگی انجمن‌های صنایع همگن استان در چهارچوب قوانین و مقررات، برنامه ویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت می‌باشد که عملیاتی نمودن این اقدامات توسعه و پیشرفت صنایع را در پی خواهد داشت.
وی با بیان اینکه اولین انجمن تخصصی صنایع همگن و اولین خانه صنعت و معدن و تجارت کشور در آذربایجان شرقی تاسیس شده است، افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته انجمن‌های صنایع همگن عموما در حالت رکود به سر می‌بردند و فعالیتشان بیشتر جنبه نمادین و تشریفاتی داشته است و امید می‌رود با برگزاری انتخابات موفق اخیر فعالیت انجمن‌ها بهینه و موثر‌تر شود.
عظمایی خاطرنشان کرد: از آنجا که جایگاه این استان در صنعت، معدن و تجارت کشور شایسته و ویژه است، لازم است که امعان نظر بیشتری به نقش و تاثیر گذاری انجمن‌ها در توسعه صنعتی و معدنی استان مبذول شود و این انتخابات نیز در همین راستا برگزار شده و نقطه عطفی در توسعه صنعت، معدن و تجارت استان خواهد بود.
وی تصریح کرد: انجمن‌های صنایع همگن غذایی، بهداشتی و دارویی، کانی غیرفلزی، برق و الکترونیک و رایانه، متالوژی، فلزی، نساجی، خودرو و نیرو محرکه و شیمیایی و سلولزی از جمله انجمن‌هایی بودند که انتخابات آن‌ها در شهریور ماه سال جاری برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز