خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی – امنیتی استاندار مازندران:

کمیته شکوفایی اقتصاد کشاورزی در بهشهر تشکیل شود

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۳۹۲

معاون سیاسی – امنیتی استاندار مازندران گفت: کمیته شکوفایی اقتصاد کشاورزی در راستای استفاده بهینه از ظرفیت های کشاورزی در بهشهر تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، معاون سیاسی – امنیتی استانداری مازندران شامگاه روز گذشته در جلسه بررسی وضعیت کتابخانه های  این شهرستان  که در شهرداری بهشهر  برگزار شد با اشاره به ارزش غنی فرهنگ مازندران اظهار داشت: مازندران همواره در طول تاریخ به اسلام توجه ویژه داشت و مردم شمال اولین بار روز عاشورا را تعطیل و مراسم دسته روی عاشورا از این منطقه آغاز شد.
علیرضا یونسی  با اشاره به بالاترین میزان امام زاده و سید در استان گفت: مازندران دارای قدمت غنی تاریخی ، فرهنگی و دینی است که بناهای تاریخی مانند غارهوتو با قدمت بیش از 14 هزار سال ، گوهرتپه رستمکلا با تاریخ بیش از 6 هزار سال بیانگر این واقعیت می باشند.
وی ادامه داد: کتابخوانی یک از مولفه های دستیابی جوامع به توسعه ، دانایی ، معرفت و اگاهی است که ضرورت توجه به کتاب و کتابخوانی را دوچندان می کند و از امکانات بالفعل باید استفاده بهتر و مناسب کرد.
معاون سیاسی – امنیتی استانداری مازندران بی توجهی به بعد فرهنگی و کتابخوانی را یکی از آسیب های اجتماعی در جامعه ما دانست و افزود:باید در مسیری حرکت و برنامه ریزی کرد تا فرزندان جامعه علاوه بر کتب درسی به معلومات و مطالعات آزاد توجه کنند.
علیرضا یونسی  با بیان اینکه مازندران جزو 5 استان پایلوت در مبارزه با مواد مخدر در کشور شد تصریح کرد: با افزایش آگاهی ، ارتقای سطح فرهنگ می توان جامعه را آسیب های اجتماعی زیادی مانند اعتیاد ، طلاق دور کرد.
معاون سیاسی امنیتی مازندران با بیان اینکه هیچ جامعه ای در طول تاریخ با کدورت، جهل و نادانی به توسعه نرسید  وحدت نخبگان ، دوری از مطالب تفرقه انگیز ، افزایش بهره دهی در کار را لازمه دستیابی به توسعه دانست.
یونسی گفت: اگرچه دولت موظف به تامین آرامش ، رفاه و خردمندی مردم  می باشد اما با حمایت از صنایع منطقه و استفاده از ظرفیت های استان مثل دریا ، اقتصاد دریا را راه اندازی کرد و در شهرستان بهشهر بهتر است کمیته شکوفایی اقتصاد کشاورزی  در راستای استفاده بهینه از ظرفیت های کشاورزی تشکیل شود.
 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز