خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان محمودآباد:

رونق اقتصاد کشور در گرو پویایی قشر کارگر است

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۲۲۵

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: رمز پیشرفت و توسعه پایدار و تامین سلامت فکری و پویایی جامعه در گرو بها دادن به کار و تلاش و به کارگیری استعدادهای کارآمد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد، یحیی یوسف پور روز چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی هفته کار وکارگر اظهار داشت: روز جهانی کار و کارگر فرصت مغتنمی برای تکریم و نکوداشت مقام رفیع کارگر و قدردانی از خدمات صادقانه کارگران است.

وی ادامه داد: امیدواریم در سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل، شاهد اقدامات عملی در جهت رفاه وآرامش این قشر پرتلاش ودر نتیجه پیشرفت روزافزون ایران اسلامی و شهرستان محمودآباد باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد تصریح کرد: نیروی کار در حوزه تولید، با تعهد مثال زدنی خود توانسته است شعار ما می توانیم را محقق ساخته و نقش موثری در روند توسعه ملی ایفا نماید.

یوسف پور افزود: در دین مبین اسلام از کارگران به زحمتکش ترین قشر جامعه یاد شده و لذا اصلی ترین وظیفه مسئولان و کارفرمایان در قبال کارگران، دفاع از کرامت انسانی این قشر زحمتکش است.

وی با اشاره به نقش کارگران در توسعه کشور تصریح کرد:  این نیروی کار است که چرخ اقتصاد کشور را می چرخاند و نقش غیر قابل انکاری در شکوفایی و توسعه کشور ایفا می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز