خبرگزاری کار ایران

سارق کف زن با 10 فقره سرقت در قائم شهر دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۷۹۷

مأموران انتظامی کلانتری 11 شهرستان قائم شهر، متهم سرقت و کف زنی با 10 فقره سرقت را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش ایلنا از قائم شهر، سرهنگ محمد علی طبری در جمع خبرنگاران به این دستگیری اشاره کرد و اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت و کف زنی در مقابل بانک ها در حوزه استحفاظی کلانتری 11 شهرستان قائم شهر موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری 11 قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر افزود: بر اساس این گزارش، مأموران با تقویت گشت های انتظامی و انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، به فردی که خود را به عنوان هموطن عرب زبان معرفی کره بود و با زبان انگلیسی یا لهجه های مختلف صحبت می کرد مظنون شدند.

وی تصریح کرد: مأموران در ادامه تحقیقات این فرد را تحت تعقیب و مراقبت قرار دادند و وی را حین سرقت از یک شهروند که از بانک خارج شده بود دستگیر کردند.

طبری با بیان اینکه متهم خود را "علی - ط" 25 ساله، اهل و ساکن بروجرد معرفی کرده بود اظهار داشت: وی در تحقیقات پلیس به 10 فقره کف زنی و کلاهبرداری در مقابل بانک ها از شهروندان و مشتریان بانک اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گردید.

وی در پایان گفت: سارقا با استفاده از غفلت و اعتماد مردم برای قاپیدن اموال آنان اقدام می کنند و پلیس به شهروندان هشدار داد که همواره مراقب باشند تا در دام این افراد شیاد گرفتار نشوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز