خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران:

برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی ، هیچ راهی بجز تقویت تولید داخلی نیست

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۶۶۱

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت : برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی ، هیچ راهی بجز تقویت تولید داخلی نیست.

به گزارش  ایلنا از ساری ، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، سید مصطفی موسوی در اولین جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت که در سالجاری برگزار شد گفت : نامگذاری امسال به نسبت سالهای قبل ، نامگذاری خاصی است ، سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل که بسیار مهم و ارزشمند است .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود : برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی ، هیچ راهی بجز تقویت تولید داخلی نیست و باید به ظرفیتهای داخلی توجه ویژه ای شود .

موسوی اظهار داشت : تمام کشورهایی که رشد کرده اند ، بلا استثناء از ظرفیت داخلی استفاده کردند و ایران هم یکی از بزرگترین کشورهای منطقه است که مورد توجه بازارهای بسیار بزرگی است و باید از تولید کنندگان و سرمایه گذاران ، این ظرفیت نیروهای انسانی و تحصیلکرده ای که داریم ، استفاده کنیم و این میسر نیست مگر اینکه هر دستگاه و شرکتی که در هر مجموعه ای هست ، مأموریت خود را به درستی و با همت عالی عملیاتی کند .

وی تصریح کرد : ستاد اقتصاد مقاومتی در استان تشکیل شده و شرکت شهرکهای صنعتی نیز عضو این ستاد است و باید با جدیت ، در راستای تحقق شعار سال قدم برداریم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز