خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس شورای کارگری شهرداری ساری در گفتگو با ایلنا:

تحقق اقتصاد مقاومتی عامل رشد و بالندگی کشور و نظام اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۰۵۳

قابلیت ها و ظرفیتهای مدیریت شهری باید در خدمت تحقق شاخص های اقتصاد مقاومتی قرار گیرد تا نظام اسلامی به سوی پیشرفت حرکت کند.

مهدی رضواندوست در گفتگو با خبرنگار  ایلنا در ساری به نامگذاری امسال از سوی مقام رهبری به نام اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل که تنها راه نجات کشور است اشاره کرد و افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی عامل رشد و بالندگی کشور و نظام اسلامی است.

نائب رئیس شورای کارگری شهرداری ساری با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید محور تمامی برنامه ریزیهای مسئولان و مردم در سالجاری باشد خاطرنشان کرد:مدیریت شهری باید  برنامه ریزی درست ، دقیق، و تلاش و کوشش خود در کنار شهروندان زمینه ساز حرکتهای جدید در عرصه های مختلف سازندگی، اقتصادی،اجتماعی ، سیاسی و اخلاقی باشد تا شاهد رونق و آبادانی همراه با دستیابی به موفقیت های بیشتر شهرمان باشیم.

وی افزود: جاری سازی اقتصاد مقاومتی در حوزه های مختلف مدیریت شهری کارامدترین راهبرد پیشرفت و توسعه شهری است.

رضوان دوست با اشاره به اینکه شهرداری ساری سال 95 را با تلاش و خدمتی ماندگار برای تحقق و اقدامات عملی شعار امسال اقتصاد مقاومتی قدمهای ویژه ای بر خواهد داشت گفت: توسعه و پیشرفت شهرمان یعنی رونق اقتصادی،تولید پایدار و اتکا بر نیروهای جوان داخلی که پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را به همراه خواهد داشت.

نائب رئیس شورای کارگری شهرداری ساری با بیان اینکه اجرای فرامین ولایت فقیه برای همه مردم و مسئولان یک تکلیف است تآکید کرد: شورای کارگری شهرداری ساری با صدای بلند و بصورت عملی در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری به مدیریت شهری شهر ساری و به فرمان ولایت برای پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لبیک خواهد گفت.

به گفته وی قابلیت ها و ظرفیتهای مدیریت شهری باید در خدمت تحقق شاخص های اقتصاد مقاومتی قرار گیرد تا نظام اسلامی به سوی پیشرفت حرکت کند.

مهدی رضواندوست در ادامه با بیان اینکه مدیریت شهری عرصه ای  است که می تواند نقش فعال در حوزه اقتصاد مقاومتی و اقداامت عملی داشته باشدخاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی و تنوع موضوعات مدیریت شهری و تاثیر خدمات شهری در معیشت ، رفاه و توسعه شهر و شهروندان قابلیتها و. ظرفیتهای این حوزه باید در خدمت تحقق شاخص های اقتصاد مقاومتی باشد.

وی در ادامه یاداور شد: نظام اسلامی نظام متعلق به یکایک مردم و برای مردم است  و مهم ترین عامل تحقق اقتصاد مقاومتی حمایت و همراهی مردم با مسئولان است.

نائب رئیس شورای کارگری شهرداری ساری با اشاره به اینکه توجه به اقتصاد مقاومتی و اقدامات عملی مهمترین عامل توسعه و پیشرفت شهر ساری خواهد بود گفت: ما تلاش می کنیم تا در مجموعه مدیریت شهری ساری از این الگو به نحو صحیح و مطلوب استفاده کنیم.

رضواندوست در پایان متذکر شد: بهره گیری از اقتصاد مقاومتی خنثی کننده تحریمها و تهدیدهای دشمنان است و راه را برای خودکفائی و استقلال کشور فراهم می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز