خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران خبرداد:

اجرایی شدن 46 طرح راهبردی سفر ریاست جمهوری به مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۵۰۹

در سال گذشته به دلیل تنگاههای مالی دولت اعتبار مصوب سفر رئیس جمهوری مصوب نشد اما این اعتبار امسال در بودجه سنواتی گنجانده می شود.

به گزارش ایلنا، ربیع فلاح جلودار در نخستین جلسه شورای اداری مازندران سال 95 در سالن شماره یک استانداری از اجرایی شدن 46 طرح راهبردی سفر ریاست جمهوری به مازندران خبر داد و اظهار داشت: در سالجاری ، با تخصیص اعتبارمصوب سفر رئیس جمهوری این طرح ها در استان عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: در سال گذشته به دلیل تنگاههای مالی دولت اعتبار مصوب سفر رئیس جمهوری مصوب نشد اما این اعتبار امسال در بودجه سنواتی گنجانده می شود.

استاندار مازندران در ادامه، سفر مقام معظم رهبری و سفر کاروان دولت تدبیر و امید و همچنین برگزاری دو انتخاب مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را در امنیت کامل از جمله رویداهای مهم استان در سال 94 عنوان کرد.

وی با بیان اینکه استان مازندران از استانهای برتراز لحاظ گردشگری و مهمانپذیری است از اقامت بیش از 11 میلیون نفرشب مسافر در ایام تعطیلات نوروزی امسال خبر داد.

فلاح از ثبت سه میلیون نفرشب اقامت مسافران نوروزی در روستاهای مازندران در سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: در همین مدت بیش از 23 میلیون تردد خودرودر محورهای استان صورت گرفت.

وی برگزرای انتخابات سالم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اسفند ماه گذشته را از اتفاقات مهم و خوب استان دانست و از مردم دو شهر بابل و قائمشهر خواست مانند انتخابات مرحله اول در مرحله دوم انتخابات نیز پای کارباشند.

فلاح ادامه داد: استان مازندران در بین استان های با دو میلیون جمعیت حائز شرایط رای، رتبه اول در مشارکت در انتخابات داشته است.

وی طرح تحول نظام سلامت را از دیگر برنامه های دولت تدبیر و امید در کشور دانست و گفت: مازندران با برخورداری از این طرح و اجرای آن در استان توانست رضایتمندی مردم جلب کند.

استاندار مازندران ، امنیت غذا و درمان در طرح تحول نظام سلامت در استان را از دستاوردهای خوب این استان برشمرد.

فلاح به راه اندازی قرارگاه اقتصاد مقاومتی طبق تاکیدات مقام معظم رهبری را از برنامه های مهم استان عنوان کرد و گفت: فراهم کردن بستر مناسب برای ورود سرمایه گذاران خارجی و داخلی و استفاده از این ظرفیت ها را از جمله عناوین مهم برنامه های این قرارگاه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل عنوان کرد.

وی واگذاری طرح های نیمه کاره را به بخش خصوصی از دیگر برنامه های سالجاری عنوان کرد و افزود: مدیران دستگاههای اجرایی استان موظند تا طرح هایی که از لحاظ قانونی قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را دارند شناسایی و معرفی کنند.

وی ایجاد اشتغال و فراهم کردن زمینه اشتغال برای جوانان جویای کار را نیز برنامه های دیگر استان در سالجاری عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز