خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:

تحقق شعار رهبری با بهره گیری از تولیدات داخلی

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۲۲۶

پارسا با بیان اینکه اقتصاد جهادی بدون مدیریت جهادی میسر نخواهد شد، افزود: لازم است تا از حداکثر ظرفیت ها برای توسعه استان با حمایت از تولیدات داخلی بهره گیری کنیم.

به گزارش ایلنا،امید علی پارسا در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی در سالن شماره یک استانداری اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از تمام ظرفیت ها برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بکارگیری خواهد کرد.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی راه نجات اقتصاد کشور است، افزود:  اقتصاد مقاومتی با حمایت از تولیدات داخلی و ملی تحقق می یابد و همه باید با حمایت از تولید داخلی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی باشیم.
رئیس سازمان  مدیریت و برنامه ریزی مازندران ، گفت: دستگاه های دولتی که نتوانند حداقل رشد سرمایه گذاری را از محل اعتبار دولتی در دستگاه مدیریتی خود ایجاد کنند، در اقدام و عمل و تحقق شعار رهبری موفق نحواهند بود.
وی با بیان اینکه اقتصاد جهادی بدون مدیریت جهادی میسر نخواهد شد، افزود: لازم است تا از حداکثر ظرفیت ها برای توسعه استان با حمایت از تولیدات داخلی  بهره گیری کنیم.
پارسا افزود: واگذاری برخی از طرح های به بخش خصوصی که قابلیت اجرایی دارند می توانند در روند توسعه استان اثر گذار باشد با این شرط که زمینه تسهیل را برای آنان فراهم کنیم.
پارسا بهره گیری از منابع استانی، صرفه جویی در مصرف انرژی ، ایجاد پنجره واحد، بالا بردن کیفیت کالاها، توجه به موضوع پسماند را از برنامه های مهم و عملیاتی در سال اقتصاد مقاومتی همراه با اقدام و عمل نام برد.
وی تکمیل پروژه های نیمه تمام ، تبیث مشاغل موجود تجهیز امکانات فنی و حرفه ای را در راستای ایجاد شغل از دیگر عناوین برنامه های مهم سال اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز