خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیته امنیت و انتظامی مازندران :

کاهش تصادفات جاده ای نسبت به سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۸۵۶

دبیر کمیته امنیت و انتظامی مازندران با اعلام اینکه تاکنون آمار تصادفات جاده ای نسبت به سال مشابه 15 درصد کاهش داشته است ، گفت: حضور همیاران پلیس و رعایت قوانین رانندگی در این امر مهم اثر گذار گذار بوده است.

 سرهنگ سید تقی میر حسینی در  گفت و گو با خبرنگار ایلنا مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر اظهار داشت:نیروی انتظامی از 25 اسفند با استقرار در محورها ی و جاده های استان به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات ارائه می کنند.
 
وی از استقرار نیروهای یگان  ویژه در تفرجگاههای سطح استان خبر داد و افزود:امنیت موجود در استان حاصل تعامل و همکاری مردم و پلیس است.
 
دبیر کمیته  امنیت و انتظامی مازندران  افزود:از 27  اسفند تا سوم فروردین تصادفات فوتی 50درصد و تصادفات خسارتی 74 درصد کاهش داشت .
 
وی با اعلام اینکه تاکنون آمار تصادفات جاده ای نسبت به سال مشابه 15 درصد کاهش داشته است ، گفت: حضور همیاران پلیس و رعایت قوانین رانندگی در این امر مهم اثر گذار گذار بوده است.
 
میر حسینی گفت:گشت خودرویی،239گشت موتوری،658گشت پیاده، در سطح استان  فعالیت  می کنند که  80 تیم نظارتی فعالیت پلیس را رصد می کنند.
 
دبیر کمیته  امنیت و انتظامی مازندران توصیه کرد تا رانندگان در حین  رانندگی  ازسرعت و سبقت  غیر مجاز خودداری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز