خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران:

آموزش و پرورش بایست به نهاد فرهنگی و اجتماعی تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۶۳۸

تولید فرهنگ سالم و نهاد های فرهنگی مهمترین عامل تاثیر گذاری در جامعه می باشند که نقش معلم حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ،  معاون آموزش ابتدایی استان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بهشهر اظهار داشت: رویکرد جدیدی براساس سند تحول در آموزش و پرورش مطرح است که در آن این نهاد آموزشی بایست به نهاد فرهنگی و اجتماعی تبدیل شود که خروجی آن  تولید فرهنگ و اجتماع سالم باشد.
 
میر شفیعی کار گروهی ، سازگاری با جامعه و کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی را به عنوان خروجی های مهم اموزش و پرورش مطرح کرد و افزود: تولید فرهنگ سالم و نهاد های فرهنگی مهمترین عامل تاثیر گذاری در جامعه می باشند  که نقش معلم حائز اهمیت است.
 
وی با اشاره به نقش الگویی معلم در تولید اجتماع سالم و توجه به جایگاه معلم از بعد فرهنگی و اجتماعی ادامه داد : توجه به معلم به عنوان یکی از پایه های توسعه همه جانبه پایدار مدنظر است که پایداری در توسعه را به دنبال دارد و عامل توسعه همه جانبه پایدار به تعلیم و تربیت و در نهایت  به معلم بر می گردد.
 
معاون آموزش ابتدایی استان بحث انسداد موانع بی سوادی را از موضوعاتی دانست که الزامی برای جامعه است.
 
میر شفیعی گفت: در حال حاضر مشکلات به حوزه های روستایی باز می گردد و برای توسعه نامتوازن امکانات باید راهکارهایی را در نظر گرفت.
 
وی با اشاره به نقش مدارس در هویت و شخصیت سازی تصریح کرد: با پرورش فرزندان با هویت و آشنا به ارزش های جامعه  می توان هویت شهر و جامعه را حفظ کرد چنانچه پرچم مدرسه در روستاها پایین بیاید آن روستا از نظر فرهنگی با مشکل مواجه خواهند شد.
 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز