خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران:

4 هزار امدادگر و نجات‌گر در تعطیلات عید نوروز در مازندران فعالیت می کنند

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۴۲۷

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: 4 هزار امدادگر و نجات‌گر در تعطیلات عید نوروز در مازندران فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛مهدی ولی‌پور در جلسه ستاد تسهیلات سفر مازندران که درسالن شماره یک استانداری ، اظهار داشت: طرح امداد و نجات با استقرار 68 پایگاه، مرکز، پست موقت و سیار، 110 دستگاه خودروی امدادی، حدود 2 هزار امدادگر و نجات‌گر همراه با 200 همکار در این حوزه فعالیت می‌کنند.

وی افزود: یک مرکز امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس خدمات امداد نجات در سراسر استان از 25 اسفند ماه جاری تا 15 فروردین سال آینده از سوی هلال‌احمر مازندران پوشش داده می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران با بیان اینکه طرح ایمنی و سلامت از سوی این نهاد امدادی و حمایتی در ایام نوروز اجرا می‌شود، گفت: در راستای پیشگیری و کاهش ناشی از حوادث 25 پست موقت در مبادی ورودی شهرها، 9 پست در محورهای ورودی اصلی استان قرار دارد و 24 ساعته خدمات‌رسانی می‌شود.
ولی پوربا اشاره به اینکه در اجرای طرح ایمنی و سلامت 2 هزار عضو جوان آموزش دیده کار توزیع بروشورهای آموزشی، لوح فشرده، نقشه راه‌ها، پست و پایگاه‌های هلال‌احمر، معرفی نقاط حادثه‌ خیز را برعهده دارند، افزود: کنترل فشار قند خون مراجعه‌ کنندگان در پایگاه‌ها و پست‌های هلال احمر مازندران انجام می‌شود.
 وی با بیان اینکه خدمات ویزیت در پست ایمنی و سلامت به ‌صورت رایگان انجام می‌شود از فعالیت 68 پزشک داوطلب در قالب طرح داوطلب‌یار در پست ایمنی و سلامت خبر داد .
ولی پورارائه خدمات دارویی و درمان اضطراری را از دیگر طرح جمعیت هلال‌احمر مازندران در ایام تعطیلات نوروزی عنوان کرد و گفت: دو مرکز فوریت دارویی در ساری و تنکابن به‌ صورت شبانه ‌روزی فعال هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران با بیان اینکه با کمک پزشکان و داوطلبان با استقرار اتوبوس و آمبولانس در مبادی پر تردد در روز طبیعت در تفرجگاه‌ها مستقر می‌شوند، اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر در زمان حادثه خدمات اضطراری ارائه می‌دهد.
ولی پوردر ادامه از فعالیت 4 هزار امدادگر، نجات‌گر، عضو جوان داوطلب با 110 دستگاه خودروی امدادی در ایام تعطیلات نوروزی در مازندران خبر داد و گفت: 110 پایگاه و پست مرکز امداد، نجات، ایمنی و سلامت با ستاد تسهیلات سفر نوروزی همکاری می‌کنند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز