خبرگزاری کار ایران

یونسی:

باحضور پای صندوق پایه مردم سالاری دینی امروزمستحکم تر می شود

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۴۵۸

یونسی گفت:در 3045 مرکز اخذ رای نیروی های اجرایی ؛ بازرسین امنینی و نظامی مستقر هستند و بر برگزاری انتخابات نظارت کامل دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در ستاد انتخاباتی مازندران در محل استانداری رئیس ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران در محل استانداری با اشاره به حضور مردم در پای صندوق رای گفت: مردم استان در اولین ساعات بامداد در چارچوب قانونی برابر اطلاعات دریافتی پای صندوق رای حاضر شدند.

وی افزود : 9 حوزه اصلی و 47 حوزه فرعی که جمعا 56 حوزه فرعی و اصلی  کار انتخابات را بصورت گسترده در استان انجام می دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود:مردم در جای جای استان حاضر شدند و امروز یک روز تاریخی و جشن دینی را  برای تاریخ مازندران رقم خواهند زد.

علیرضا یونسی اظهار داشت: در شرایط کنونی چشم همه جهانیان به ایران دوخته شده و امروز  تجلی شکوهمندانه ای رقم خواهد خورد وبا حضور مردم همیشه در صحنه به عزت ملی افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد:پایه مردم سالاری دینی امروزمستحکم تر می شود.

یونسی گفت: ایران تقریبا تنها کشوری است که ارکان قدرت مستقیم و غیر مستقیم با اراده مردم  و نخبگان جابجا خواهد شد.

وی افزود : نخبگان و خبرگان این جامعه در جایگاه با میل و اراده و میل مردم انتخاب می شوند  واین مهم هیچ جای جهان به این گستردگی نیست.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به تخلفات انتخاباتی گفت: در دو هفته ای که برای خبرگان و یک هفته ای برای کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شد شاهد کمترین تخلفات قانونی و اخلاقی بودیم  که با توصیه و ارشاد رفع شد.

یونسی  گفت : تعداد کاندیدا از روز اول ثبت نام با کاهش روبرو بودند که در حال حاضر 143 نفر در کل استان  برای 12 کرسی مجلس شورای اسلامی کاندید هستند.

وی با اشاره به اینکه ساعت شروع رای گیری از 8 صبح تا18 عصر می باشد گفت : اگر اذحام جمعیت زیاد باشد با درخواست استاندار از وزات کشور این ساعت تمدید خواهد شد.

یونسی در پایان از مردم خواست که با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی در زمان تعیین شده در حوزه های انتخاباتی حضور پیدا کنند و به ساعات اخر موکول نکنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز