خبرگزاری کار ایران

مسابقات کشتی دانشگاه‌های منطقه2 کشور در محمودآباد برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۳۴۶۹۰۶

دبیر برگزاری مسابقات کشتی موسسات غیر انتفاعی منطقه دو کشور گفت: مسابقات کشتی انتخابی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی منطقه 2 کشور با حضور227 دانشگاه برگزار می‌شود.

مجتبی خیری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در محمودآباد ،اظهار داشت:  27  دانشگاه و موسسه  از استان های مازندران،گلستان و گیلان روز دوشنبه 26 بهمن ماه به میزبانی موسسه آموزش عالیخزر محمودآباد به رقابت می پردازند.

دبیر برگزاری مسابقات کشتی موسسات غیر انتفاعی کشور ، هدف از برگزاری این مسابقات را کسب سهمیه المپیاد در بین دانشگاه‌های منطقه 2کشور عنوان کرد و افزود: در این مسابقات 130 کشتی گیر به مدت یک روز در بخش آزاد و فرنگی  برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی برتر به سیزدهمین  دوره مسابقات انتخابی المپیاد ورزشی دانشجویان کشور راه خواهند  یافت.

دبیر برگزاری مسابقات کشتی موسسات غیر انتفاعی کشور ادامه داد: تیم های شرکت کننده از صبح روز یکشنبه 25 بهمن وارد شهرستان می شوند و وزن کشی این رقابتها عصر همان روز در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

به گزارش ایلنا ، مسابقات کشتی انتخابی المپیاد ورزشی دانشگاه هاو موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی منطقه 2 کشور روز دوشنبه 26 بهمن ماه به مدت یک روز  به میزبانی موسسه آموزش عالی خزر  و در سالن پهلوان حسین توکلی این شهرستان به همراه مراسم افتتاحیه  آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز