خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲:

نخستین سیلوی بتنی 10 هزار تنی گندم بخش خصوصی در مازندران افتتاح شد.

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۶۱۲

آیین افتتاح فاز اول سیلوی بتنی کارخانه آرد خانی معماریان با ظرفیت 10 هزارتن و همچنین کلنگ زنی فاز دوم سیلوی بتنی این کارخانه در دهه مبارک فجر برگزار گردید.

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 این مراسم با حضور یونسی معاون سیاسی استاندار مازندران، حسین زادگان فرماندار شهرستان ساری و رمضانعلی ملک مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 و اصغری مدیر کل رفاه تعاون و امور اجتماعی استان و جمعی از مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

بنابر این گزارش فاز دوم سیلوی کارخانه آرد خانی معماریان تا شش ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت غله منطقه2 ضمن تبریک ایام دهه فجر ، ساخت و راه اندازی سیلوی 10 هزار تنی کارخانه آرد خانی معماریان طی 8 ماه حاصل تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان آن دانست و گفت : اکنون این کارخانه به ظرفیت تولید سالانه 75 هزار تن آرد رسیده که این شایان توجه است.

رمضانعلی ملک با اشاره به ذخیره سازی 500 هزار تنی گندم در سیلوهای استان گفت: از این میزان 400 هزارتن توسط بخش خصوصی انجام می پذیرد.

وی گفت : در سال جاری بارندگی در زمان های مناسب انجام شد و توانستیم گندم را به موقع برداشت کنیم.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 در پایان اظهار داشت : تولید گندم در سال جاری 175 هزار تن بوده که در مقایسه با سال گذشته 120 درصد رشد داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز