خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل غله و خدمات بازرگانی منطقه ۳ کشور:

رشد 120 درصد ی تولید گندم درمازندران

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۱۵۵

ملک گفت:مازندران از 20 کارخانه آرد برخوردار است که از این تعداد 19 کارخانه آن فعال بوده و این کارخانه ها از ظرفیت 500 هزار تن ذخیره سازی برخوردار هستند.

به گزارش ایلنا، رمضانعلی ملک در مراسم افتتاح سیلوی ده هزار تنی کارخانه آرد در ساری ، اظهار داشت: مازندران از 20 کارخانه آرد برخوردار است که از این تعداد 19 کارخانه آن فعال بوده  و این کارخانه ها از ظرفیت 500 هزار تن ذخیره سازی برخوردار هستند.
 
وی با بیان اینکه 400 هزار تن آرد از طریق بخش خصوصی ذخیره سازی می شود، افزود: از 500 هزار تن حدود 90 هزار تن در انبارهای ساده نگهداری می شود.
 
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 3 کشور با بیان اینکه انبارهای آرد باید در مازندران بصورت بتنی احداث شود، گفت: در سال های اخیر 7 کارخانه در استان معادل 250 هزار تن سیلوی مکانیزه ساخته شد
 
وی افزود: نزدیک به 250 هزار تن سیلوی مکانیزه در استان احداث شد که از این  تعداد 90 هزار تن انبار ساده است ، افزود: حدود 40 هزار تن سیلوی نیمه مکانیزه ، 50 هزار تن مکانیزه ، 113 هزار تن بتنی و 216 تن سیلوی فلزی است.
 
ملک با بیان اینکه حدود 250 هزار تن آرد مصره ماهیانه استان است و برای این مقدار مصرف ذخیره سازی کافی داریم، عنوان کرد:  امسال به دلیل بارندگی مناسب در زمان برداشت گندم ، 175 هزار تن گندم در مازندران خریداری کردیم که همین مقدار نیاز استان را تا 7 ماه تامین می کند.
 
وی افزود: خرید گندم در استان نسبت به سال گذشته 65 هزار تن افزایش داشته است که این امر نشان می دهد 120 درصد تولید گندم افزایش داشته است.
 
گفتنی است: با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران، حسین زادگان فرماندار ساری ، اصغری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد پور رئیس صنعت و معدن و تجارت  فاز اول سیلوی 10 هزار تنی افتتاح وکلنگ فاز دوم به زمین زده شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز