خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز مازندران:

شرکت‌گاز مازندران ۲۸۰ میلیارد تومان از نیروگاه، صنایع و مردم طلبکار است

در دهه فجر امسال ۲۱ پروژه گازرسانی به روستاهای مازندران با ۱۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

به گزارش ایلنا، محمد اسماعیل ابراهیم زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در سال جاری ۷۳ هزار خانوار استان از نعمت گاز برخوردار شدند و ۳۰ هزار علمک برای مشترکان نصب شد.
 
وی با بیان اینکه بیش از ۹۹ درصد از جمعیت شهری و بیش از ۸۸ درصد از جمعیت روستایی از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: مازندران در انتقال گاز و خدمات گاز رسانی به روستاها رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.
 
مدیر عامل شرکت گاز مازندران با اعلام اینکه ۸۰۰ روستای مازندران با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از خدمات گاز استان بهره مند شدند از برخورداری ۴۰۰ روستای دیگر از نعمت گاز تا سال  آینده خبر داد. در دهه فجر امسال ۲۱ پروژه گازرسانی به روستاهای مازندران با ۱۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.
 
ابراهیم زاده از پروژه خط لوله گاز دامغان- کیاسر و ساری به عنوان یک خط استراتژیک نام برد و افزود: با بهره برداری ازاین طرح علاوه بر پایداری گاز مازندران ،۱۷۰ روستای مسیر دو دانگه و چهاردانگه و صنایع بزرگ استان چون کارخانه سیمان کیاسر از نعمت گاز برخوردار می شوند.
 
مدیر عامل شرکت گاز مازندران از انتخاب پیمانکار برای انتقال خط لوله ۵۳ کیلومتری گاز فریم به سوادکوه خبر داد و گفت: برای تقویت گاز منطقه و بهره مندی ۸۰ روستاهای سوادکوه از گاز، در دهه فجر اجرای این طرح کلنگ زنی می شود.
 
ابراهیم‌زاده با بیان اینکه شرکت گاز مازندران ۲۸۰ میلیارد تومان از نیروگاه، صنایع و مردم طلبکار است،افزود: شرکت گاز مازندران از مردم و صنایع یکصد و ۴۷ میلیارد  تومان طلبکار است.
 
وی افزود: با توجه به اینکه ۸۰ درصد یارانه مردم را شرکت گاز پرداخت می کند برخی از مردم، واحدهای صنایع و مدیران دستگاههای اجرایی در پرداخت بدهکاری به شرکت گاز استان کم لطفی دارند.
 
مدیر عامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه نقشه برداری برای گاز رسانی به تمامی روستاهای بیشتر از ۲۰ خانوار در حال انجام است،گفت: همدلی، همراهی و خرد جمعی در شرکت گاز استان نهادینه شده تا خدمات ارزنده به مردم استان ارائه شود.
 
ابراهیم‌زاده با بیان اینکه مازندران با توجه به واقع شدن در انتهای خطوط لوله گاز کشور در تامین گاز خانگی مشکلی ندارد، افزود: با توجه به اعلام وزرات نیرو حتی دمای زیر ۱۰ درجه سانتیگراد در کشور فراگیر شود با این حال مشکلی برای تامین گاز خانگی برای مشترکان خانگی ایجاد نمی شود.
 
وی در بخشی دیگر از سخنانش به پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت آن در دهه فجر اشاره کرد و افزود: انجام طرح های عمرانی و حضور ایران در عرصه های جهانی از برکت خون پاک شهداست.
 
ابراهیم زاده با بیان اینکه در حال حاضر نصب کنتور گاز در کمتراز ۴۸ ساعت خدمت بی منت شرکت گاز به مردم مازندران است، عنوان کرد: تدابیر دولت تدبیر و امید بویژه وزیر نفت که تلاش های زیادی در دولت یازدهم از سوی وی صورت گرفت به گاز رسانی مناطق کوهستانی و صعب العبور روستایی مازندران تا پایان سال ۹۶ تاکید دارد.
 
وی در ادامه افزود: در حال حاضر هیچ پروژه نیمه تمام عمرانی در حوزه گازنداریم  و تا پایان سال ۹۷ تمام روستاها از نعمت گاز برخوردار می شوند.

 

کد خبر : ۳۴۳۰۵۹