خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

روند اجرای پروژه بیمارستان هزار تخت‌خوابی را با جدیت پیگیری می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۷۸۷

فرماندار ساری در بازدیدی سرزده به بیمارستان امام خمینی (ره) رفت.

به گزارش ایلنا،فرماندار ساری با اشاره به اینکه روند اجرای پروژه بیمارستان هزار تخت‌خوابی را با جدیت پیگیری می‌کنیم، گفت: این بیمارستان از پیشرفت مناسبی برخوردار است و تفاهمنامه‌ای هم امضا کردیم تا روند احداث تسریع یابد.

احمد حسین‌زادگان در بازدید از بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) ساری، اظهار کرد: می‌دانیم که هر یک از افراد ممکن است با مشکلاتی مواجه باشند اما وقتی قبول می‌کنیم در جای مقدسی کار کنیم باید مشکلات را بپذیریم و همه بیماران را به یک چشم ببینیم.

وی با بیان اینکه مردم از سراسر استان برای دریافت خدمات به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری مراجعه می‌کنند، افزود: به دلیل خدماتی که ارائه می‌شود حجم کار در این بیمارستان زیاد است.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه روند اجرای پروژه بیمارستان هزار تخت‌خوابی را با جدیت پیگیری می‌کنیم، گفت: این بیمارستان از پیشرفت مناسبی برخوردار است و تفاهمنامه‌ای هم امضا کردیم تا روند احداث تسریع یابد.

این مسئول با بیان اینکه دولت هم اقدامات گسترده‌ای در حوزه بهداشت و درمان دارد، تصریح کرد: تلاش دولت در ارائه خدمات مناسب به مردم است و دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم در این راستا گام برمی‌دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز