خبرگزاری کار ایران

مرکز رادیوتراپی بیمارستان امام(ره) ساری آماده ارایه خدمات به بیماران است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۵۷

مرکز رادیوتراپی بیمارستان امام(ره) ساری آماده ارایه خدمات به بیماران با تعرفه دولتی در سطح استان و به استانهای همجوار است.

ایلنا: یک متخصص رادیوتراپی و آنکولوژی مرکز رادیوتراپی بیمارستان امام خمینی(ره) ساری اظهار داشت: این مرکز آماده ارایه خدمات به بیماران با تعرفه دولتی در سطح استان و به استانهای همجوار است.

به گزارش " ایلنا " از ساری، " آرش قاسمی "، با بیان اینکه ضرورت ایجاد مرکز رادیوتراپی در ساری احساس می شد، گفت: این امر با کمک فردی خیر و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مازندران محقق شده است.

وی، تصریح کرد: دراین مرکز ۶ تکنولوژیست و یک متخصص فیزیک حضور دارند تا بهترین خدمات مربوط به رادیوتراپی را به بیماران ارایه نمایند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ضمن بیان اینکه مرکز رادیوتراپی بیمارستان امام(ره) ساری در تیرماه ۹۲ رسما آغاز به کار کرد، افزود: مراجعین از سایر شهرهای مازندران به ویژه غرب استان و استانهای گلستان و سمنان از خدمات آن بهره مند می شوند.

" قاسمی "، با اشاره به اینکه دستگاه های کوبالت که در گذشته با آنها رادیوتراپی انجام می شد به دلیل بروز برخی عوارض از جمله سوختگی، در حال جمع آوری هستند، ادامه داد: دستگاههای موجود در این مرکز High Energy است که اشعه های آن در افراد چاق و اندامهایی مانند شکم که دارای توده چربی فراوان هستند، کارآیی و نفوذ بالایی دارد.

وی، با بیان اینکه دستگاه های مرکز رادیوتراپی بیمارستان امام(ره) ساری ظرفیت ارایه خدمات به ۶۰ بیمار در طول هفته را دارند، گفت: در حال حاضر دستگاه های این مرکز روزانه به ۶۰ بیمار با ۱۸۰ شان(واحد اندازه گیری) خدمت می دهد که در صورت تکمیل این مرکز، به ۲۰۰شان ارتقاء می یابد.

این متخصص رادیوتراپی و آنکولوژی، خاطرنشان کرد: تا کنون ۳۰۰ پرونده برای بیماران دراین مرکز تشکیل شده است.

دکتر " قاسمی "، از آمادگی این مرکز برای ارایه خدمات مشاوره به بیماران سرطانی خبر داد و افزود: این امر به منظور انجام درمان بیماران به بهترین شیوه انجام می شود.

وی، با بیان اینکه این مرکز دولتی است و خدمات ارایه شده با تعرفه دولتی صورت می گیرد، تصریح کرد: خدمات رادیوتراپی برای بیمارانی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و نیروهای مسلح هستند به صورت کاملا رایگان انجام می شود و از افرادی که دارای دفترچه بیمه خدمات درمانی هستند تنها ۳۰ درصد هزینه دریافت می شود.

این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ادامه داد: بیماران می توانند برای هماهنگی با مرکز رادیوتراپی بیمارستان امام(ره) ساری با شماره ۲۲۷۷۱۶۸-۰۱۵۱ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز