خبرگزاری کار ایران

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی:

نوه امام راحل پشتوانه نظام است

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۸۳۶

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ، گفت: امروز پس از 27 سال از رحلت امام راحل ، حضور نوه ی فاضل ایشان شور ونشاط را در جامعه ایجاد می کند واین یک برگ برنده برای نظام است.

به گزارش ایلنا از آمل ، حسین مرعشی شامگاه سه شنبه در مراسم بزرگداشت دکتر محمدرضا مرعشی در شهر آمل ، با اشاره به اینکه اختلاف نظر امری طبیعی است ، اظهار داشت: دقیقا زمانی که اختلاف سلیقه وجود دارد ،آن زمان مقام معظم رهبری می تواند رهبری خود را اعمال کند.

وی ادامه داد:در کنار آیاتی چون مصباح یزدی وجنتی باید آیاتی چون سید حسن خمینی ، هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی  حضور داشته باشند تا جامعه بتواند با درایت رهبری مسیر درست خود را طی کند.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه حکومت بدون عدالت برای جامعه مفید نیست ، گفت: مردم اگر عدالت را در کارکرد نظام ببیند ،همیشه در صحنه حضور خواهند داشت.

وی یادآور شد:یکی از جلوه های عدالت درجامعه ، عدالت در سیاست  است که باید کاملا آشکار وشفاف باشد.

مرعشی تصریح کرد:ما باید به دنبال این اصل باشیم که مردم عدالت را حس کنند و بپذیرند که عدالت حاکم است ودر فضای عدالت ورقابت سالم کاندید اصلح را انتخاب کنند.

سخنگوی حزب کارگزاران خاطرنشان کرد : امیدواریم فضای انتخابات با تنگ نظری محدود نشود وما شاهد انتخاباتی پرشور ونشاط باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز