خبرگزاری کار ایران

در سال جاری ؛

میزان سرمایه گذاری در بندر امیرآباد به 573 میلیارد ریال رسید

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۴۱۹

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از سرمایه گذاری دو شرکت تایدواتر خاورمیانه و زرماکارون در بندر امیر آباد خبر داد.

در مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل که با حضور آخوندی  وزیر راه و شهرسازی ،  سعیدنژاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ، نمایندگان استانهای ساحلی در مجلس شورای اسلامی ، مدیران بنادر کشور و مسئولین سازمان بنادر و دریانوردی به میزبانی سازمان بنادر و دریانوردی در تهران برگزار شد ، دو قرارداد در زمینه ساخت سیلوی نگهداری غلات بندر امیر آباد به امضا رسید .

به گزارش ایلنا از ساری، مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از سرمایه گذاری دو شرکت تایدواتر خاورمیانه و زرماکارون در بندر امیر آباد خبر داد و گفت : قرار داد ساخت سیلوی 41 هزار تنی نگهداری غلات  شرکت تاید واتر خاورمیانه با سرمایه گذاری 95 میلیارد ریالی در زمینی به مساحت 6834 متر مربع منعقد شد که به صورت مستقیم میزان 20 نفر اشتغالزایی فراهم می کند .

 علی خدمتگزار در ادامه  با اشاره به سرمایه گذاری شرکت زر ماکارون گفت : قرار داد ساخت سیلوی 42 هزار تنی نگهداری غلات  این شرکت با سرمایه گذاری 128 میلیارد ریالی در زمینی به مساحت 7720 متر مربع منعقد شد .

وی با اشاره به اینکه قرارداد شرکت زرماکارون در دو فاز طراحی شده گفت : با اتمام این پروژه شرایط جهت اشتغالزایی برای 20 نفر به صورت مستقیم فراهم می گردد .

 خدمتگزار با اشاره به اینکه ظرفیت حجمی سیلوهای بندر امیرآباد در حال حاضر 120 هزار تن می باشد ، گفت ؛ با بهره برداری از این دو پروژه میزان 83 هزار تن به ظرفیت نگهداری انواع غلات در این بندر افزایش می یابد .

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد در ادامه با اشاره به اینکه بندر امیرآباد سومین بندر کشور از نظر میزان سرمایه گذاری می باشد خاطر نشان کرد ؛ در سال جاری 6 قرارداد سرمایه گذاری میزان 573 میلیارد ریال در زمینه ساخت سیلو و انبار منعقد گردید .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز