خبرگزاری کار ایران

به همت منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان؛

کارگاه آموزشی آشنایی با مناطق ویژه اقتصادی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۸۱۰

به همت منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، کارگاه آموزشی آشنایی با مناطق ویژه اقتصادی برای کارشناسان وزارت امور خارجه برگزار شد.

به گزارش ایلنا از قم، نخستین کار گاه آموزشی" آشنایی با ویژگی ها و مزیت های قانونی مناطق ویژه اقتصادی"  به دعوت   مرکز آموزش و پژوهش های بین المللی وزارت امور خارجه  و همکاری  منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در محل این وزارت خانه برگزار شد.

در این کار گاه آموزشی مزیت ها، قوانین و مقررات مناطق ویژه اقتصادی، همچنین چگونگی ارتباط کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه در راهنمایی و هدایت سرمایه گذاران و علاقه مندان خارجی به سرمایه گذاری در ایران،  مورد بحث قرار گرفت.

طباطبایی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در آغاز این نشست آموزشی، کلیاتی از بوجود آمدن مناطق ویژه و همچنین اهداف تشکیل این مناطق را برای حاضران بیان کرد و در ادامه معاونان سرمایه گذاری و امور گمرکی این منطقه ویژه نیز مباحث تکمیلی در این حوزه را تشریح کردند.

در ادامه جلسه شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی، سوالات تخصصی در رابطه با نحوه سرمایه گذاری در این مناطق، چگونگی برقرای ارتباط سرمایه گذاران خارجی با این مناطق در کشور و موارد مشابه را مطرح کرده که مسئولین منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان پاسخ  هر کدام را به تفصیل ارائه کردند.

هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی،آشنایی هر چه بیشتر کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با مناطق ویژه اقتصادی کشور بوده که در ماموریت های برون مرزی خود بتوانند سرمایه گذاران خارجی را به این مناطق هدایت نمایند.

این کارگاه به پیشنهاد و پیگیری رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در قم و دعوت مرکز آموزش و پژوهش های بین المللی وزارت امور خارجه در محل اداره آموزش های ضمن خدمت این وزارت خانه برگزار شد.

لازم به ذکر است تعدادی از مدیران این وزارت خانه قرار است طی روزهای آتی از نزدیک از منطقه ویژه سلفچگان بازدید به عمل آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز