خبرگزاری کار ایران

اغاز مسابقات والیبال بانوان المپیاد کارگران کشور در محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۲۶۹

نخستین المپیاد ورزش کارگران کشور با حضور ۴ تیم در رشته والیبال در سالن ورزشی مجتمع ورزشیشهید شهریاری چاکسر سرخرود محمودآباد آغاز شد این مسابقات به دلیل رسیدن تجهیزات ورزشی با تاخیر یک ساعته همراه بود.

مسابقات والیبال المپیاد کارگران کشور در محمودآباد آغاز شد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز نخستین المپیاد ورزش کارگران کشور با حضور ۴ تیم در رشته والیبال در سالن ورزشی مجتمع ورزشی شهید شهریاری چاکسر سرخرود محمودآباد آغاز شد این مسابقات به دلیل رسیدن تجهیزات ورزشی با تاخیر یک ساعته همراه بود.

در ساعت ۱۰ صبح شروع شد که ۴ تیم رامک فارس، کارگران مازندران، کارگران اصفهان و پیکان تهران به رقابت پرداختند.

در نخستین بازی تیم رامک فارس با رقابت در دو گیم با برتری ۲۵ بر ۱۴ در گیم نخست و ۲۵ بر ۱۷ در ست دوم تیم کارگران مازندران را مغلوب کرد با برتری پیکان تهران با کارگران اصفهان تیم تهران با برتری ۲۵ بر ۲۱ و در گیم دوم ۲۵ بر ۲۲ تیم اصفهان را شکست داد.

به گزارش ایلنا، مسابقات سومین و چهارم با دو تیم کارگران مازندران و کارگران اصفهان ۹ صبح فردا واقع در سالن ورزشی شهید چاکسر سرخرود و رامک فارس و پیکان تهران برای مسابقات فینال در ساعت ۱۱ صبح برگزار می شود.

گفتنی است، المپیاد ورزشی کارگری کشور، هفتم تا نهم اسفند ماه امسال در مازندران برگزار می‌شود که این دوره از مسابقات با شرکت یک‌هزار و ۹۹۰ ورزشکار از ۳۱ استان کشور، یک‌هزار و ۶۵۵ ورزشکار مرد و ۳۳۵ ورزشکار زن در ۲۳ رشته ورزشی برگزار می‌شود.

گفتنی است در این دوره از مسابقات، کارگران مرد در ۱۹ رشته و کارگران زن در پنج رشته به رقابت می‌پردازند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز