خبرگزاری کار ایران

فرماندار نکا خبر داد؛

حضور ۷۵ ورزشکار در نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور در نکا

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۸۳۹

این شهرستان میزبان ورزشکاران در رشته تکواندو از سراسر کشور در حوزه کارگری است که با توجه به پیشینه این شهرستان در رشته ورزشی تکواندو، تمام مقدمات کار فراهم شده و نگرانی برای برگزاری این مسابقات وجود ندارد.

فرماندار نکا از حضور ۷۵ ورزشکار و سرپرست تیم‌های مختلف استان‌‌های کشور در نخستین المپیاد کارگری کشور در نکا خبر داد.

به گزارش ایلنا از نکاء، رحیم قاسمی‌طوسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در نکا با اعلام این خبر اظهار داشت: با تشکیل ستاد برگزاری مسابقات المپیاد کارگری در نکا و تعیین کمیته‌های مختلف، شرح وظایف اعلام و برنامه‌ریزی‌ها انجام شده و آمادگی کامل در مجموعه‌های مختلف این شهرستان برای میزبانی و برگزاری مسابقات المپیاد کارگری وجود دارد.

وی افزود: ‌ این شهرستان میزبان ورزشکاران در رشته تکواندو از سراسر کشور در حوزه کارگری است که با توجه به پیشینه این شهرستان در رشته ورزشی تکواندو، تمام مقدمات کار فراهم شده و نگرانی برای برگزاری این مسابقات وجود ندارد.

فرماندار نکا با بیان اینکه المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور مهم‌ترین رویداد ورزشی است که با حضور ۲ هزار ورزشکار حوزه کار از استان‌های مختلف کشور در شهرهای مازندران برگزار می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم شهرستان نکا نیز به‌عنوان یکی از نمایندگان استان مازندران، میزبان خوبی برای ورزشکاران رشته تکواندو در این شهرستان باشد.

قاسمی‌طوسی ادامه داد: همه مقدمات کار برای برگزاری مناسب مسابقات، شامل ایاب و ذهاب، تغذیه، سالن مسابقات، امنیت و… انجام شده و شهرستان آماده ورود و حضور ورزشکاران این رشته ورزشی است.

وی با بیان اینکه اقامت ورزشکاران در اردوگاه شهدای ارتش این شهرستان در فاصله ۲۰ کیلومتری این شهرستان انجام می‌شود، یادآور شد: فضای خوبی در این اردوگاه با توجه به قرار گرفتن در ساحل دریا فراهم شده تا ورزشکاران از فضا و مکان خوب و دل‌چسبی در دوران اقامت در این شهرستان برخوردار باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا با اشاره به اینکه این شهرستان در روزهای جمعه و شنبه هشتم و نهم اسفندماه، میزبان ورزشکاران کارگری کشور رشته تکواندو در این شهرستان است، بیان کرد: در این دو روز ۷۵ ورزشکار تکواندوکار در نخستین المپیاد کارگری کشور به رقابت می‌پردازند.

قاسمی‌طوسی همچنین با بیان اینکه این شهرستان از جمله شهرستان‌های گردشگرپذیر استان مازندران است، افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده و بعد از فراغت ورزشکاران از مسابقات و تمرین‌ها، بازدید از مناطق گردشگری و بکر طبیعی در جنگل و دریا در دستور کار است.

وی گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات مناسب و در خور شان ورزشکاران عزیز ایران زمین در این شهرستان مهیا شده است و امیدواریم که میزبان خوبی برای این قشر عزیز جامعه اسلامی ایران باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز