خبرگزاری کار ایران

رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر؛

همه چیز آماده برگزاری مسابقات است

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۵۰۵

همه چیز برای برگزاری مطلوب مسابقات دوچرخه سواری و وزنه برداری اولین دوره المپیاد کارگری کشور در روزهای هشتم و نهم اسفند در بابلسر آماده است.

رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت: همه چیز برای برگزاری مطلوب مسابقات دوچرخه سواری و وزنه برداری اولین دوره المپیاد کارگری کشور در روزهای هشتم و نهم اسفند در بابلسر آماده است.

به گزارش ایلنا، به نقل از خبرنگار کارگران اسپرت، فرشاد آذری با بیان اینکه دلیل برگزاری المپیاد ورزشی کارگران نگاه ویژه به سلامت و شادابی این قشر زحمتکش و موثر در تولید و خودکفایی کشور است، افزود: بابلسر سابقه طولانی در وزنه برداری و قهرمانان زیادی از این شهرستان در سطح جهان و آسیا افتخار آفرین شدند که مشهورترین آنها منوچهر برومند، مرحوم رمضانعلی تیموری و بهادر مولایی هستند.

وی اظهار داشت: مسابقات وزنه برداری با حضور ۷۸ وزنه بردار و ۱۳ نفر عوامل اجرایی در هشت وزن در سالن ورزشی شهید قربانعلی اسماعیلزاده برپا می شود.

آذری با اشاره به انجام تعمیرات و تغییرات لازم برای برگزاری مسابقات وزنه برداری با کمک حسین زاده رییس شورای شهر و تهیه میله و صفحه وزنه برداری نو با همکاری هیات وزنه برداری استان گفت: دلیل انتخاب سالن ورزشی شهید اسماعیل زاده را اتصال این به سالن وزنه برداری مرحوم رمضان نژاد برای گرم کردن ورزشکاران اعلام کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری در دو رشته استقامت و تایم تریل خبر داد و بیان داشت: ۶۶ دوچرخه سوار شرکت کننده در مسیر کمربندی بابلسر از میدان معلم تا میدان امام حسین(ع) رکاب خواهند زد.

وی دوچرخه سواری را هم ورزشی ریشه دار در بابلسر دانست که قهرمانانی همانند علی صادقی عضو سابق تیم ملی و قهرمان ارتش های جهان را معرفی کرده است.

آذری با توجه سوابق ارزنده و طولانی بابلسر در امر میزبانی مسابقات ورزشی، اظهار امیدواری کرد با همکاری همه ادارات و نهادها میزبان شایسته ای برای المپیاد ورزشی کارگران کشور باشیم تا ورزشکاران حاضر در مسابقات با خاطره ای خوش این شهرستان را ترک کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز