خبرگزاری کار ایران

حمل مشعل المپیاد ورزشی کارگران در رامسر:

مشعل المپیاد ورزشی کارگران با حضور مسئولان در رامسر حمل شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۳۰۵

باید توجه و اهمیت به قشر کارگران افزایش یایدزیرا که این عزیزان در راه آبادانی کشور و شهر خود از جان خود مایه میگذارند و سختی های زیادی را تحمل می کنند.

مشعل المپیاد ورزشی کارگران با حضور مسئولان امروز پنجم اسفند ماه امسال در رامسر حمل شد

به گزارش ایلنا به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی مسابقات المپیاد ورزشی کارگران مازندران، مشعل المپیاد ورزشی کارگری با حضور مسئولان و ورزشکاران و ورزشدوستان رامسری و رییس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی و معاون اداره تربیت بدنی مازندران امروزراس ساعت ۱۱ صبح از مصلی جواد الائمه رامسر تا میدان امام خمینی(ره) این شهرستان حمل گردید.

در این مراسم که هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی رامسر با چراغ های روشن پیشگام قافله حمل مشعل در رامسر بودند، ابتدا مشعل از امام جمعه رامسر به محمد آزاد معاون فرماندار رامسر و عبدالرحمان حلاجیان رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتمایی این شهرستان دست به دست چرخید.

در ادامه مراسم حمید فلاح رییس هیات کونک فو توآ رامسر حمل مشعل المپیاد کارگری را تا میدان امام خمینی(ره) این شهرستان بر عهده داشت.

در ابتدای مراسم امام جمعه رامسر بیان کرد: ورزش یکی از لازمه های زندگی هر فردی باید باشد زیرا که با وجود تنی سالم است که می توان زندگی با نشاط داشت.

حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی افزود: باید توجه و اهمیت به قشر کارگران افزایش یایدزیرا که این عزیزان در راه آبادانی کشور و شهر خود از جان خود مایه میگذارند و سختی های زیادی را تحمل می کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان ساخت: کارگران برای به دست آوردن روزی حلال جانانه تلاش می کنند از این رو مسئولان باید توجه ویژه ای را به این قشر معطوف دارند.

وی در ادامه با اشاره به روز پرستار و نیز فرارسیدن روز مهندس گفت: ما مدیون تلاشهای و دلسوزی های زینب گونه پرستاران هستیم که با تاسی گرفتن از بانوی گرامی اسلام زینب کبری(س) برای سلامتی عزیزانمان تلاش میکنند.

وی ادامه داد: ما در هرشغل و حرفه ای که قرار داریم باید بهترین عملکرد را داشته و وجدان کاری را فراموش نکنیم و در این راه نباید سلامتی جسم را فراموش نماییم که خداوند متعال و ائمه(ع) بارها به سلامتی جسم و روح تاکید داشته اند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتمایی رامسر در حاشیه این مراسم گفت: رامسر در این المپیاد ورزشی کارگری میزبان برگزاری مسابقات رشته های مو تور سورانی و اتومبیل رانی خواهد بود.

عبدالرحمان حلاجیان در ادامه بیان کرد: همچنان که کارگران در سنگر تولید پیشگام و فعال هستند باید تلاش شود که به سلامت جسم و تن آنها هم بها داده شود.

وی اظهار داشت: این المپیاد برای نخستین بار به میزبانی مازندران برگزار میشود و ورزشکاران بسیاری به این استان سرسبز آمده و امیدواریم در نشر و تامین فرهنگ ورزشی سهمی را داشته و در برگزاری هر چه بهتر این المپیاد همراه باشیم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز