خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار، کارخانجات مازندران:

کشور ما، وقتی سربلند است که کارگران بدون دغدغه و با نشاط به فعالیت بپردازند

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۳۴۰

مازندران با تقدیم کردن ۹۸۰ شهید جامعه کارگری نقش موثری در پایداری از صیانت و هویت انقلاب و نظام دارد و ۴۰ درصد از شهدای مازندران از جامعه کارگری بودند.

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار، کارخانجات مازندران گفت: اگر امروز از خودکفایی و تولید داخلی حرف می زنیم مرهون تلاش کارگران هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، عصر امروز، میرعلی شیرافکن، در مراسم جشن انقلاب و تشکل ها با شعار لبیک یا رسول الله با بیان اینکه اگر به بررسی حوادثمنتهی به پیروزی انقلاب بپردازیم نقش کارگران را پررنگ و تاثیر گذار می بینیم اظهار داشت: کارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز به ندای رهبری زمان لبیک گفتند و به جبهه های حق علیه باطل شتافتند.

وی افزود: مازندران با تقدیم کردن ۹۸۰ شهید جامعه کارگری نقش موثری در پایداری از صیانت و هویت انقلاب و نظام دارد و ۴۰ درصد از شهدای مازندران از جامعه کارگری بودند.

شیرافکن، با بیان اینکه بعد از جنگ تحمیلی و دوران عمران و سازندگی کارگران ستون فقرات کشور هستند تصریح کرد: اگر امروز از خودکفایی و تولید داخلی حرف می زنیم مرهون تلاش این عزیزان هستیم.

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار، کارخانجات مازندران با اشاره به اینکه کارگران دوکار مهم انجام دادند که در تاریخ ماندگار شد افزود: این عزیزان در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی، نگذاشتند گردش کار تولید متوقف شود و تا آنجا که ماشین آلات و مواد اولیه بود کار می کردند.

وی حضور در صحنه کسب کار را عامل دوم ماندگاری تشکل های در تاریخ برشمرد و گفت: کشور ما وقتی سربلند است که کارگران در کارخانه ها بدون دغدغه و با نشاط به فعالیت و تولید بپردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز